Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ligger vores facebook side før hjemmesiden på google? hvordan kan jeg ændre det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi har en webshop og har prøvet selv at lave noget SEO på siden, men af en eller anden grund så ligger vi ikke i toppen med søgningen på vores navn. Der ligger vores facebookside og trustpilot som 1 og 2. Det er en forholdsvis ny side så kan godt se at pageranken er højere de andre steder, men har prøvet at lave forskellige backlinks fra højvalide sites, Test af follow no follow links. SEO optimering på siden via forskellige SEO værktøjer, sitemaps, robots.txt filer google business, trustpilot. Løbende optimering af siden med nye videoer og artikler. 

Ved godt det er søgeordende der er vigtige for det er her kunderne rammer, men det er træls at vores facebook side og truspilot ligger højere. Kan godt irretere mig :-) 

Med venlig hilsen 

Den frusterende 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine/hans

Prøv at søge i inkognio vindue, jeg kan hverken se jeres Facebook eller Trustpilot i top... Det ser ud som i har tilpasede søgning aktiveret, og fordi i besøger jeres facebook side ofte, viser Google denne søgemulighed..som den første..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)