Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal har "låst" min konto - hvad ville i gøre?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du står ellers som ejer af 6hourapp.com ?

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja men vi sælger ikke falske reviews og installs, alle vores produkter er fra rigtige brugere. Vi får disse installs og reviews fra banner reklamer, fra apps med 500.000-1 mill brugere.

Husk alle vores leverandøre er godkendt af paypal. Deres hjemmeside ser ikke meget anderledes ud end min.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem handler man med, når man køber reviews fra din hjemmeside ?

Jeg tror det ville hjælpe dig hvis du satte kontaktoplysninger + cvrnr. på din hjemmeside(r).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for gode svar, jeg er stoppet med at sælge det produkt der gav 90% af alle mine klager, man lære jo med tiden. 

Jeg synes dog stadigvæk det er grotesk, jeg har solgt dette produkt i ca 2 mdr men har solgt produkter fra paypal i over 7 år uden problemer eller klager, har laver over 500-1000 salg over paypal.

Jeg vil ihverfalde aldrig bruge paypal mere og vil ikke anbefale det til andre.  

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SteffanM...

Din side er nede?

René

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffanMax:

tak for gode svar, jeg er stoppet med at sælge det produkt der gav 90% af alle mine klager, man lære jo med tiden. 

Jeg synes dog stadigvæk det er grotesk, jeg har solgt dette produkt i ca 2 mdr men har solgt produkter fra paypal i over 7 år uden problemer eller klager, har laver over 500-1000 salg over paypal.

Jeg vil ihverfalde aldrig bruge paypal mere og vil ikke anbefale det til andre.  

Din miskredit til Paypal er dog ikke meget værd for den gennemsnitlige Amino-bruger. Paypal er et udmærket værktøj til at tage imod betalinger,
og det er kun hvis man laver shady-business som du har gjort, at man får de problemer som du har fået.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor opbevarer du da også din egenkapital på en PayPal-konto?

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan 

Undskyld min manglende tegnsætning

Det Jeg har erfaret med paypal er at som regel hvis der kommer mange penge ind på din paypal konto fra mange forskellige lande og du sælger reklame (paypal er ikke så glad for reklame ting efter paypal sagde at de ikke vil have noget med Revshare at gøre grundet revshares solgte reklameplads på en side og så kunne man få del i den pulje penge der kom ind i virksomheden) kan de tage en del af pengene over i en anden pulje som du som ejer ikke kan tage af før efter en given periode for at sikre sig at du har penge på kontoen hvis der skulle komme disputes.

Den situation som du beskriver med at de har fastfrosset dine penge kan meget vel være at at du har modtaget nogle disputes fra betalende kunder som ikke er tilfredse og vil have pengene igen, dette kan udløse at paypal fastfryser dine penge i 180 dage, fordi de 180 dage passer med den periode folk har mulighed for at lave en dispute.

Men ved selvfølgelig ikke hvad der er sket i din sag, men det er i hvert fald hvad jeg har af erfaring

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)