Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal har "låst" min konto - hvad ville i gøre?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Paypal har lige fastfrosset min egenkapital på 60.000 så nu er jeg pengeløs :(

Jeg har et firma som omsætter for godt og vel 5.000 om dagen, og for hver 5.000 har jeg 2.000 i afgifter. Desværre går der længere tid for at mine penge bliver indbetalt end jeg skal betale mine leverandøre. Dette har sat mig at jeg skal bruge et kapital på forhånd jeg ikke har :(

Her er nogle ideer jeg selv har til at komme over.

- Fortælle mine kunder at jeg har problemer og at jeg derfor istedet for 2-3 dage levering har 10-14 dages levering.
-- Problemet med denne teknik er at jeg er bange for mine kunder klager og jeg vil komme i bad standing men min nye payment gateaway (Stripe)

---------

- Min anden ide er at skrape alle penge samme jeg kan og lukke mit firma for bestillinger indtil jeg har nok egenkapital til at kunne levere mine produkter.
-- Dette vil dog tage 2-3 mdr og jeg vil miste alle mine loyale kunder

Jeg har gået til mine forældre for at få råd men de er ikke særlig business minded og råber og skriger af mig fordi de mener jeg skal tage option 2, fordi de er bange for at jeg ødelægger det før jeg kommer igang igen. 

I må meget gerne komme med input hvad i synes jeg skal gøre. Mange tak

- PS: Jeg har prøvet at kontakte paypal for at få mine penge men det ser ikke ud til de er til at rykkke eller snakke med de siger bare de vil frigøre dem efter 180 dage. Så de penge kan jeg ikke regne med, det var 60.000.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tag snakken med din bank? Du har jo 60.000 kr. som kommer inden for en overkommelig tid, så hvorfor ikke forhør dig om du kan få en kassekredit på 60.000 kr.? Så slipper du også for at komme i dette problem igen? :)
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 26 år har aldrig haft fast job og har aldrig haft penge stående i banken som sikkerhed, men tak for ideen vil ihverfalde forhøre mig ad. Tror dog de vil blive nervøse når jeg nævner det med paypal men det er et forsøg værd. God Weekend.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
60.000 er intet for en på 26 år, du har mange mange år at betale af på ;) Held og lykke
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis banken fejler kan du overveje factoring eller fakturabelåning.

Det kommer nok til at koste nogle procent af hver faktura, men så kan du da komme videre.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed - hvorfor har paypal frosset dine penge?

Mvh Dan

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

iflg deres terms & service er de ikke pålagt at fortælle det, så jeg ved desværre ikke hvorfor :( Har spurgt dem ad men de nægter at udtale sig. 

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad sælger du ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg sælger ikke falske app reviews og installs. Jeg sælger banner reklamer.
2. Alle mine leverandøre er godkendt af paypal så når de er godkendt hvorfor er jeg ikke.
- Jeg køber og sælger fra paypal ingen 3-parts forhandlinger.
3. Jeg havde 1-3 complaints i måneden ud af 100 ordre, jeg havde en der blev ved med at købe og refund jeg bedte paypal om at stoppe ham uden de gjorde noget.

Alle mine konkurrenter som enda levere et dårligere produkt end mig er accepteret af paypal, jeg tror de opdagede de snakkede med en 26 årig der ikke var så god til at formulere sig, så de tænkte bare fuck ham. Jeg har læst på det, og du kan snakke med en fra paypal og blive bannet og du kan snakke med en anden og blive accepteret.. Det er mere som at vinde i lotto end en direkte guideline. Derefter at de ikke fortæller mig hvorfor, så kan vi sidde og komme med ideer og fantasier herfra og imorgen uden en form for realitetssans. 

Jeg leverede altid mine produkter indenfor 12-24 timer.

Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med paypal jeg vil aldrig bruge dem som betalingsform igen om de så frigøre min account, jeg synes bare det er grotekst at de fastfryser min account for 180 dage uden politianmeldese eller andet. Nogle af de penge var penge jeg enda selv havde sat ind og intet med kunder at gøre.

Det er en god forretningsmodel start en online transektions firma, få folk til at indbetale penge, fastfryse deres account fortæl dem ikke hvorfor, gi dem pengene om 180 dage og få en masser af renter. Forstår ikke det er lovligt i dagens Danmark, hvis de gav mig en begrundelse ville jeg være mere forstående. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)