Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

(Jeg synes at wordpress kan være lidt svært at bruge, så jeg tror ikke det bliver wordpress jeg kommer til at bruge. Jeg har haft en blog på wordpress og det gik nogenlunde.)

Nu skriver du Wordpress Blog, vil jeg tro du snakker om Http://wordpress.com . Når vi herinde snakke Wordpress / Woocommerce mener vi http://wordpress.org , og det er noget helt andet.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - Nej jeg mente wordpress.org. Jeg kender godt wordpress.com, da jeg har brugt det før, men så skiftede jeg til wordpress.org :)

Rene - Tak for svaret, jeg vil kigger mere på Weebio.dk - tak :)

Fra Horbelev
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Jeg fik ikke fortalt, at OpenCart / OpenShop systemet er GRATIS i drift. Den eneste udgift du har i løbet af året, er udgiften til betalingsløsningen. Og den behøver heller ikke at være speciel dyr. Ring / skriv gerne til mig på 50584243 / alda@pc.dk 

Mvh
Tommy

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allianca Data:

Hej Kristina

Jeg fik ikke fortalt, at OpenCart / OpenShop systemet er GRATIS i drift. Den eneste udgift du har i løbet af året, er udgiften til betalingsløsningen. Og den behøver heller ikke at være speciel dyr. Ring / skriv gerne til mig på 50584243 / alda@pc.dk 

Mvh
Tommy

Hej, jeg har skrevet til dig på mail.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Det synes jeg helt sikkert du skal gøre, test så mange muligheder som du føler er nødvendigt for, at din beslutning bliver den rigtige..

Det er muligt at booke en gratis gennemgang af Weebio, hvor jeg kan vise dig rundt. 

Når du har oprettet en testshop kan du booke en gennemgang.

God arbejdslyst!!

René

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)