Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en webshop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen Jeg kunne godt tænkt mig at lave en webshop, hvor jeg sælger brugte bøger og spil. Er det en god ide??
Og hvordan skal jeg lave denne webshop? jeg har tænkt på at bruge squarespace, men hvad synes i?

Og hvad skal jeg ellers tænke på? Hvordan kommer jeg nemmeste igang?

Tak på forhånd!

- Kristina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Jeg får løbende en del henvendelser fra folk som har forsøgt sig i Squarespace, men som er løbet hovedet imod muren grundet de begrænsede muligheder ift. opbygning samt funktionalitet.

Hvis du ønsker en komplet og professionel webshop-løsning, så vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på en WordPress / WooCommerce løsning. Her får du mulighed for at få udarbejdet en løsning der er tilpasset og designet netop til din forretning. Endvidere kan du selv frit vælge imellem alverdens betalingsløsninger og fragtmoduler - du kan altså selv definerer omfanget af din løsning, samt udvide den med tiden efter dit behov! 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops netop i WooCommerce. Du er velkommen til at søge inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Såfremt du ønsker en uforpligtende dialog omkring dine muligheder, så er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50. 

Vi kan i øvrigt bistå med alt fra hosting, betalingsløsning, fragtløsning og integration af regnskabsprogram

Lad mig høre fra dig hvis du finder det relevant :) 

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Jeg kender til wordpress og jeg synes det kan være lidt forvirrende og træls at bruge. Har også prøvet squarespace, hvor jeg havde en blog. Det gik fint, det var nemlig derfor jeg tænkte at det kunne være en ide at bruge den igen. Men har aldrig solgt noget via. Squarespace, så jeg ville hører andres mening omkring det.

Jeg ved det ikke.

Jeg vil tænke over det og kontakte dig, hvis det er :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. få adgang til vores demosite, hvis du vil have en intro til systemet. Endvidere får du selvfølgelig en komplet oplæring efter endt lancering :-)

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er (groft sagt) ikke hvilket system du bruger, men hvad du sælger og hvordan du markedsfører. Hvad vil du sælge og hvad er din plan? Det er de afgørende spørgsmål.

Jeg er selv 'Woocommerce-mand' (Wordpress), men jeg er da sikker på man kan lave noget som man kan bruge på SquareSpace, hvis man er OK med deres abonnementsvilkår, pris og support i øvrigt.

Men uanset om du gør det selv i Wordpress eller på Squarespace eller en helt tredje vej, så skal du jo have folk til at finde dig og blive interesseret i dit produkt. 


Så ... 1000krsspørgsmålet: Hvad vil du sælge, til hvem og hvorfor skulle de købe det?


Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Jeg tror det er vigtigt at du vælger et system du synes er til at finde ud af.

Får du sat en webshop op der er for svær at bruge så ender du med at bruge alt for meget tid på webshoppen istedet for markedsføring, og det er her en idé bliver til en god idé :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina, Jeg har skrevet et blogindlæg, som måske kan hjælpe dig lidt i den rigtige retning, hvis du er helt ny på området. Det handler om hvordan man opretter en hjemmeside. Hvis jeg var dig, ville jeg installere WordPress og dernæst opsætte WooCommerce, så du får alle de nyttige "shop funktioner". 

Du kan jo starte med et sætte gratis theme op. Der findes også et utal af guides på YouTube omkring dette. 

Indlægget kan læses her: https://grafikr.dk/hvordan-laver-man-en-hjemmeside/

Hvis du ikke vil rode med det selv, men ønsker professionel rådgivning, så kan du altid bare hive fat i mig. Så ser vi på det :-) 

Hav en god dag :-)

Fra Horbelev
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Jeg kan godt hjælpe dig med en ny webshop. Jeg har selv lavet 5 nye shops inden for de sidste par år. De er alle lavet i OpenCart/OpenShop, og kan være lidt drilske at få i gang. Men jeg mener snart at mestre det, og kan derfor godt hjælpe dig i gang. Ring evt. til mig på 50584243. Du kan se nogle af eksemplerne på shopsiden.dk eller wingchrome.dk

Mvh
Tommy

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne allesammen, jeg tænker lidt over det. Dog ville jeg tro at jeg vælger Squarespace, siden jeg kender det og har aldrig haft problemer med dem.

Jeg synes at wordpress kan være lidt svært at bruge, så jeg tror ikke det bliver wordpress jeg kommer til at bruge. Jeg har haft en blog på wordpress og det gik nogenlunde. Men squarspace var lettere for mig at bruge.

Jeg vil sælge brugte bøger også brugte film/spil på et senere tidspunkt. Har altid godt ville arbejde med bøger og sælge dem, så jeg håber at jeg kan finde ud af det.

Igen, tak for hjælpen :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Squarespace har begrænsninger og det kan på sigt blive et problem.

Jeg vil anbefale dig at gøre dig bekendt med de webshop systemer der er Danmark- De fleste webshop systemer giver dig mulighed for starte en webshop på prøve, uden binding og uden du skal betale.

Du kunne løse de her opgaver før du overhoved overvejer et webshop system!!

  • Opret et blog indlæg

  • Opret et produkt

  • Opret en kategori

  • Tilpas en menuer og links

  • Tilpas farver og tekster

  • Tilpas designelementer på forsiden

Brug lidt tid på at gøre dig bekendt med hvordan det fungerer. På den måde kan du hurtigt sortere de mest komplicerede webshop løsninger fra.

Hvis du gerne vil selv!!

Undersøg om du selv kan løse opgaverne uden at du skal betale en ekspert!!.

Hvad er dine forudsætninger?

Hvis du er helt ny og lige er gået i gang med lære alt om webshops og alle de ting de indebærer. Anbefaler jeg dig at vælge en brugervenlig webshop løsning.

Jeg arbejder selv med Weebio.dk

Weebio er en webshop løsning til dem som ikke vil være afhægig af eksperthjælp!!

  • Du kan tilpasse dit webdesign, uden at have kendskab til kodning

  • Du kan afprøve Weebio gratis i 30 dage - med forlængelse

  • Der er ingen Bindingsperiode

Du kan se en introduktionsvideo ">her

Du kan selv oprette en testshop på 5 min. og være i gang med at lege med et rigtigt template med det samme.

Det er meget nemt og hvis du ser de introduktionsvideoer vi har lagt op, kommer du hurtigt i gang.

Mulighed for gratis gennemgang af Weebio funktionaliteter

Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio, hvor du kan stille spørgsmål og få godt styr på hvordan du bruger Weebio.

Det foregår med delt skærm og Skype.


God arbejdslyst!!

René

">

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)