Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af estoas.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Mig og 3 gode kammerater har det sidste stykke tid, arbejdet på at få en hjemmeside op at køre. Nu synes vi selv det er ved at være derhenne, hvor vi ikke selv kan finde flere ting at rette på den. 

Vores side hedder estoas.dk og vi forhandler accessories til mænd. Indtil videre spænder vores kategorier ikke så bredt, men det kommer. 

Så det jeg gerne vil bede folk om er, at kigge lidt rundt på vores side og vurdere/give feedback på følgende:

1. Siden udseende/design. 

2. Vores vareudvalg. 

3. Købsproces. Prøv gerne at lægge nogle varer i kurven for at se hvordan det hele fungerer. 

4. Navigation på siden. Er det nemt at finde den vare man leder efter. 

5. Generelle indtryk. Er der noget der ser forkert eller uprofessionelt ud. 

Jeg skal bede jer om at være fuldstændigt helt og aldeles hudløst ærlige og ikke lægge fingre imellem, hvis i har en mening om noget. 

Mange tak på forhånd.

Christian Mikkelsen

Estoas.dk

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle ting nede i bunden der ser mærkeligt/rodet ud hos mig:

Skulle spørgsmålstegnet have været et paypal-logo? Det ser også lidt mærkeligt ud den måde betalingsmetoderne er sat op på - tænker det måske er lidt ligegyldig information når det samme står i toppen af siden også? Og så ville det se bedre ud med lidt mere plads mellem "efterlad en besked" og "til toppen"-knappen.

En anden lille fejl sker når man lægger ting i kurven, for der skinner menuen igennem pop-up'en:


Jeg ville i øvrigt sætte en til at kigge lidt på jeres "Om Estoas" (og evt. anden tekst på siden). Måske er det delvist fordi kl. er 4, men jeg havde enormt svært ved at læse hvad der står, bl.a. pga. manglende tegnsætning.
Denne sætning måtte jeg f.eks. læse 3 gange:
"Estoas blev til fordi vi savnede et sted man kunne købe ordentlige produkter til en fair pris og samtidig handlede med nogen der vidste hvad det handlede om og kendte til de forskellige materialer og produkter, dette blev starten på Estoas."
Udover tegnsætningen er der nogle formuleringer der lyder lidt klodsede også ("handlede med nogen der vidste hvad det handlede om" f.eks.).

Ellers synes jeg det er en pæn og brugervenlig side - jeg kan selv godt lide filter-funktionerne når jeg netshopper.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, at I starter en webshop sammen.

Det er en rigtig fin webshop I har fået stablet på benene.

Funktionerne og navigationen fungerer tip  top. Overordnet set så står hele webshoppen professionelt.

Det er absolut en bagatel, og så tror jeg også at det er en smagssag: men jeg synes ikke så godt om købsknapperne på forsiden, og den blå ramme om tilmeldsknappen i bunden.
Måske er det farve-samsætningen på knapperne eller at de først kommer frem ved hover.

Hvis det skulle lyste er I velkommen til, at oprette et link til Jeres webshop på min hjemmeside, http://findenwebshop.dk/

En idé til en slags "åbnings-kampagne" kunne måske være at bruge FindEnWebshop bud-funktion.
Jeres kunder kan byde på Jeres produkter, og I kan uforpligtende takke ja til de bud som I synes er bedst. Det er en lidt anden måde at sætte en rabat på produkterne på. 
Bud-funktionaliteten kan enten foregå direkte på Jeres webshop eller fra min hjemmeside.
I er velkommen til at skrive til mig, hvis det er.

God vind i webshop-sejlene

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Ganske stabil løsning som I har fået lanceret. Jeg synes dog at forsideindtrykket giver mig et lidt rodet indtryk. Der er ikke nok struktur på indholdet ift. inddeling af afsnit. Endvidere kan jeg se at "Nyheder" står anført to gang, lige efter hinanden - også medvirkende til et lidt rodet indtryk :-) 

I benytter nyhedsbrev, som er rigtig godt. Her synes jeg dog I skal fortælle hvorfor kunderne skal tilmelde sig, og ikke blot "tilmeld dig". 

Held og lykke med shoppen :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

overordnet flot men mangler det man synes at siden ikke virker rodet men når opstilling er sådan her som disse sider synes det er virker i orden  ellos.dk 

din pagescore lav så det skaber lidt din google rank siger google tjenesten her https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Festoas.dk%2F&tab=desktop  jeg ved dog ikke hvordan gør det så det forbedres da det er prestashop 

meta titler og meta beskrivelser meget ekstremt ikke ideel især de alt for lange ser op til næsten 120 tegn der i titlen lav dem aldrig over 68 tegn i titlen  det anbefales flere steder 40-60 tegn i titlen og alle steder 120 - 160 tegn i meta beskrivelsen der mangler mange sider få meta beskrivelser på og andre sider langt over det anbefalet 

der mangler alle sociale medier på siden din facebook firma siden del og like facebook og google plus.

h overskrifter de mindre vigtige er ikke i brug h3 især lidt vigtigt det er godt du bruger h1 overskrift og underoverskrift h2 overveje også at bruge h4 h5 h6 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

overordnet flot men mangler det man synes at siden ikke virker rodet men når opstilling er sådan her som disse sider synes det er virker i orden  ellos.dk 

din pagescore lav så det skaber lidt din google rank siger google tjenesten her https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Festoas.dk%2F&tab=desktop  jeg ved dog ikke hvordan gør det så det forbedres da det er prestashop 

meta titler og meta beskrivelser meget ekstremt ikke ideel især de alt for lange ser op til næsten 120 tegn der i titlen lav dem aldrig over 68 tegn i titlen  det anbefales flere steder 40-60 tegn i titlen og alle steder 120 - 160 tegn i meta beskrivelsen der mangler mange sider få meta beskrivelser på og andre sider langt over det anbefalet 

der mangler alle sociale medier på siden din facebook firma siden del og like facebook og google plus.

h overskrifter de mindre vigtige er ikke i brug h3 især lidt vigtigt det er godt du bruger h1 overskrift og underoverskrift h2 overveje også at bruge h4 h5 h6 

Hej Mikael, 

Lige til info, så er jeg også en af dem der er med i shoppen.

Tak for din feedback, Prestashop er sat sådan op at den viser hvor mange tegn der er i meta titler og meta beskrivelser, og der er den sat til til 70 tegn i titel og 160 i beskrivelse, så de fleste steder burde vi ligge inde for det spektre, har du nogle specifikke du lige faldte over der var for lange?

Jeg tjekker lige det link du sendte med pagescoren, tak :) 

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ppedal,

Til info, så er jeg også med i webshoppen.

Først og fremmest, tak for din feedback, det er guld værd!

ppedal:

Jeg ville i øvrigt sætte en til at kigge lidt på jeres "Om Estoas" (og evt. anden tekst på siden). Måske er det delvist fordi kl. er 4, men jeg havde enormt svært ved at læse hvad der står, bl.a. pga. manglende tegnsætning.
Denne sætning måtte jeg f.eks. læse 3 gange:
"Estoas blev til fordi vi savnede et sted man kunne købe ordentlige produkter til en fair pris og samtidig handlede med nogen der vidste hvad det handlede om og kendte til de forskellige materialer og produkter, dette blev starten på Estoas."
Udover tegnsætningen er der nogle formuleringer der lyder lidt klodsede også ("handlede med nogen der vidste hvad det handlede om" f.eks.).

Den er vidst skrevet ud på de sene nattetimer, vi kigger alle tekster igennem.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er fin shop i har lavet. Den virker meget gennemført, og jeg synes også jeres sortiment er ganske godt. I kan arbejde en del med SEO men det kan man tage hen ad vejen når der er tid til det.

Jeg startede selv en shop sidste år, også med kvalitets accessories - bare henvendt til kvinder. Det har været ganske sjovt og lærerigt, så jeg vil ønske jer al held og lykke med projektet.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst hvad andre har skrevet om din side.

Der er en ting jeg hurtig har lagt mærke til.

Næsten alle dine produkter har en sort box foran sig med teksten -20%.

Det virker ikke seriøst i mine øjne. Giv rabat på nogle af produkterne.

Ja og måske burde den sort box have en anden farve.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

DeGladeBlomster.dk:

Næsten alle dine produkter har en sort box foran sig med teksten -20%.

Det virker ikke seriøst i mine øjne. Giv rabat på nogle af produkterne.

Hej,

Tak for din feedback, jeg er også en dem der er med i shoppen.

Grunden til der står 20% ved alt, er at vi i hele september kører 20% på alt, som et åbnings tilbud, fremover er det selvfølgelig kun nogle varer der er på tilbud Smile

God point med farven på rabat boksen, vi prøver med en anden farve.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)