Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre med min store følgerbase?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Mit navn er Alexander Siniora og jeg er en ung dreng men samtidig meget ambitiøs.

Jeg har lige nu en livestream på det sociale medie kaldt Twitch.tv, hvor jeg har over 29.000 følgere og over 500.000 der har set med i alt. (Jeg går under top 5 livestreamers i hele landet).

Ved siden af det har jeg en facebook fan page med over 4600 likes og 300.000 visninger, samt en youtube, snapchat, instagram, linkedin, twitter og meget andet med samlet følger base på 10-20.000 følgere og rigtig mange visninger. Min private facebook profil har også over 3500 følgere og er rigtig aktiv på alle de forskellige sociale medier.

Jeg interesserer mig rigtig meget for PR og Marketing, og har faktisk også min egen virksomhed / mit eget mobildiskotek.

Jeg står dog nu og tænker:

Hvad kan jeg gøre med hele den her følgerbase? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget fornuftigt ud af det hele, og en masse god erfaring. 

Jeg er allerede promoter hos Crazy Daisy og har lavet nogle forskellige jobs rundt omkring, men der sker ikke så meget.

Så spørgsmålet er:

Skal jeg prøve at blive promoter flere steder, og få mere erfaring igennem der?

Eller hvad kunne jeg gøre med alt det her?

Nogle gode råd, til at hjælpe mig på vej til en masse erfaring med pr. og marketing? Tænkte jeg kunne have en stor mulighed med den her store følgerbase.

Mvh. Alexander Siniora

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Du er i hvert fald interessant for mange, når du har så mange følgere. 

Hvem er din målgruppe? Altså, hvem henvender dine streams, videoer til? Alder og interesser. 

Fordi hvis det nu er 17 årige, der elsker computerspil - så er firmaer, der sælger computerspil, nok rimelig relevante; you get the point. :-)

Du kan gøre rigtig meget, hvis du gør det rigtigt.

Der er selvfølgelig også en god mulighed for at du starter din egen forretning, som henvender sig til den målgruppe, der følger dig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)