Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UpcommingIværksætter mangler nogle gode tips til at starte en webshop!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys!
Jeg er lige oprettet herpå, og derfor skal jeg lige lære hvordan jargonen forholder sig herinde.
Det nu moderne iværksætter-miljø, har grebet min interesse og har saboteret en stor del
af mine fremtidige planer. Jeg holder på en rigtig fed ide som ligger og rumstere i kulisserne.
Alligevel skal der lidt mere til før den er i stand til at gå i luften, men før det er muligt, så
mangler jeg en venlig sjæl som kan opklare nogle spørgsmål for mig.
Sagen ligger således;
En webshop fylder en stor del af den ide jeg har, men jeg er total novice på det område.
Jeg har fornyligt købt et domæne på forhånd, så jeg har noget at starte fra.
Men hvad gøre jeg nu? Det er åbenlyst at der er mange muligheder indenfor webshops,
men hvad vil den idealle løsning være at vælge? Nogle koder deres egne webshops, andre bruger skabeloner,
individere bruger drag & drop designs. Man kan også vælge at få dem lavet for sig, hvilket er alt for dyrt.
En andet spørgsmål der fylder ret meget er, hvilken udbydere skal jeg vælge? Jeg finder det mest overskueligt
at benytte Dandomain's services, men hvad har i selv valgt?

Besvarelse er værdsat!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

UpcommingIværksætter:

hvilken udbydere skal jeg vælge? Jeg finder det mest overskueligt
at benytte Dandomain's services, men hvad har i selv valgt?

Jeg bruger Surftown og er fint tilfreds.

Du skal nok overveje, om du selv vil lave din webshop, eller om du vil betale dig fra det. Hvad tænker du her? :-)

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke særligt konkurrence dygtigt til Dandomain. Jeg havde forstillet mig en anden rækkevidde indenfor pris, både i månedlig-, og engangsomkostninger.
Men det ser ud til at de intervaller der er på begge sider er angivet som en standard. Jeg tænker selv at det bedst at købe sig frem til løsningerne, det er nok det som giver bedst mening for mig, vil jeg sige. Det vil nok betale sig i den lange ende at betale for løsningerne og samtidige være sikker på at de lever op til formålet, end at tage sagen i egen hånd og være usikker på om det nu fungere som det skal.
Da du nu selv har en webshop kørende, og var så venlig at besvare mit indlæg, så vil jeg lige spørge om en ting til.
Angående marketing, hvad erfarer du virker godt? Skulle man smide nogle kroner i Google Adwords eller nogle Facebook kampagner? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver dog ikke selv en webshop, men jeg ved lidt om emnet - jeg har gjort det før. :)

Du kan SAGTENS markedsføre dig gratis på Facebook, så du slipper for at skulle betale dig til det. Det er klart, at Google Adwords kan være utrolig effektivt. Meget af det afhænger af, hvem din målgruppe er, og hvilke(t) produkt(er) du vil sælge. Det er nemt at lave noget Guerilla Marketing på Facebook, ihvertfald. 

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for din foreløbige responsYes

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige med her, da jeg selv havde tænkt mig at spørge om noget lignende.

(Har også selv Dandomain som prio. i øjeblikket, men vil gerne se om andre har nogle kendskaber jeg ikke har kunnet finde frem til :-) )

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

budget økonomi nuværende ??

hvis ikke mange penge vil jeg anbefale starte småt op med eksemlemvis en open source løsning såsom  https://woocommerce.com/ altså en wordpress side da man ikke er bundet af store faste udgifter som en dandomain webshop , men kan også være god løsning dandomain webhop det er helt and på dine økonomiske rammer 

husk man skal ikke kun have en flot webshop en standard billigste løsning kan være det bedste især hvis der ikke er råd markedsføring  du kan have verdens flotteste webshop men det nytter intet bruger alle kroner på det flottest webshop design  og så har ikke råd markedsføring 

AdWords  seo link building  facebook markedsføring skal du ligge ind i budget og ikke kun bruge alt på en flot hjemmeside 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)