Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk partner / investor til min virksomhed. Jeg bor i Australien.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har startet et firma i Australien for ca. 6 mdr. siden. Mit firma hedder danishnordic og jeg importerer slik og fødevarer til Australien og sælger det via en webshop

www.danishnordic.com.au

På et tidspunkt skal jeg flytte tilbage til Danmark, men har ikke tænkt mig at lukke ned for firmaet af den grund. Tværtimod ser jeg en stor succes og ønsker at udvide min forretning til flere lande. Dér skal jeg bruge råd og vejledning, eftersom 1. det er fødevarer/slik jeg eksportere fra Danmark. 2. hvordan finder man en samarbejdspartner / medarbejdere i andre lande end det man bor i.

danishnordic´s Facebook side har fået >1000 likes på det halve år. Og nyhedsbrevet sendes ud til >600 personer. Og som sagt - danishnordic er kun et halvt år gammel. Jeg ser store muligheder for firmaet og glæder mig til fremtiden.

Ser frem til at høre fra nogle af jer - take care!

Mange hilsner Louiza

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste ville vel være at finde et "pakkehotel" (er der et bedre ord?) som pakker og afsender de ordrer din butik får. Dermed styrer de lageret og du eller en anden skal så blot kommunikere med kunder, lager, og fabrikanter.Du skal ikke betale for at en person kommer og går i din fysiske webshop men betaler per pakke der ekspederes.

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Ja, det er en god idé. Tak for det.

Og ja, det må vel findes i hele verden....

God dag!

Louiza

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)