Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for "kærlige" ideer til denne www.raad-mal.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Hvor lander folk henne når de går ind på siden? 

Er det forsiden, eller en underside i forbindelse med en google søgning?

Vi oplever tit kunder, der har utrolig mange besøgende, men at de har en alt for stor afvisningsprocent, og det skyldes tit at folk ikke finder det de søger, da de rammer en helt forkert side.

God dag!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste 30 dage har afvisnings procenten iflg. Analytic været 65,21 %

Det er meget forskellige hvor "folk" lander henne (sider indlæg m.m.).

Jeg får typisk trafik fra SEO, Adwords og Facebook.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib 

Her kommer lidt fra mig, som jeg håber du kan bruge. 

Først og fremmest, så ville jeg faktisk gerne lige tjekke jer ud på Facebook, men det er ikke lykkedes mig, at finde jeres side? Det er selvfølgelig interessant i den sammenhæng, at du skriver I får en del trafik derfra bl.a. Hvilket formål har I med jeres Facebook, at sælge eller give gode råd? Det er essentielt for jeres indhold, lysten til at trykke på jeres links og derfra tage action i form af køb. :) 

Dernæst, når jeg kommer ind på jeres forside, så forekommer den mig en smule "rodet". Jeg har svært ved at gennemskue, hvad I vil. Kæmpe banner med "kig forbi vores webshop" fortæller mig blot at jeg skal bruge (endnu) et klik for at komme ind til jeres produkter. Hvis fokus er på at sælge tapeter, bør dette være mere synligt. 

Når jeg går ind under "alle tapeter", kan jeg fra min pc, ikke se nogle produkter over "scroll-linjen". Altså det inspirere mig ikke til at køb. Som andre har påpeget, så mangler der, synlige "call-to-action". Jeg tænker, at det måske kunne være muligt i produktoversigten, kombineret med at I tilføjer "basis-information", såsom størrelse og "type". Således kan du spare de besøgende for et klik, hvis de allerede har besluttet sig for en type tapet. :) 

Nederst på jeres side, har I en masse grønne fremhævninger (nu er jeg ikke særlig vild med den grønne farve i forvejen, så det kan måske være derfor den irriterer mig), men det overskygger også alt andet tekst, så den gode intention I har med at gerne vil føre kunden videre, forsvinder lidt. Dernæst er det de færreste mennesker, der scroller helt ned, så det forsvinder måske lidt i mængden. 


En tanke der slår mig, er at jeg ikke helt kan gennemskue hvad jeres kerneprodukt er. Malerarbejde eller salg via shop, rådgivning eller andet? Det fremkommer ikke helt tydeligt for mig på siden. Har I lavet en plan for jeres markedsføring, hvor I konkretiserer hvilke parametre I vil slå på, hvornår og hvordan? :) 

Jeg ville nok anbefale jer, at I får lavet et re-design af jeres side og får fremhævet netop det I gerne vil! Det er vigtigt at I får lavet en rød tråd på side og kigget på hvilke landingspages, der skal arbejdes med. Hvis kunderne søger på ét, men kommer ind på noget andet, så vil I naturligt have en høj afvisningsprocent. De fleste der laver en søgning på Google, har en idé  om hvad de gerne vil have :) 

Hvordan går det med jeres Adwords? Har I salg igennem der? Eller skal denne også optimeres? Det er jo penge ud af vinduet, hvis ikke I får salg igennem der! Det er vigtigt, at jeres side er optimeret og intuitiv, hvis I skal have succes med markedsføring via Adwords og Facebook :) 

Har du brug for yderligere råd, hjælp, spørgsmål eller andet, er du meget velkommen til at kontakte mig! 

De bedste hilsner 

/Anita 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Tak Anita

Anita Faros:
Først og fremmest, så ville jeg faktisk gerne lige tjekke jer ud på Facebook, men det er ikke lykkedes mig, at finde jeres side?

Wink https://www.facebook.com/raadmal

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib,

Som de andre siger: lidt rodet forside som ikke klart viser at jeg kan finde tapeter i webshoppen. Fremhæv det gerne tydeligere.

Inde i selve shoppen er der så 4 kategorier øverst. Det er ikke klart hvad forskellen er på 'Alle tapeterne" og 'Tapeter'..

I venstre side har du mange flere kategorier, men de er svære at overskue. Måske en ide at smide dem op med billede sammen med de andre 4 øverst på siden. Så virker det også som om der er mere indhold at komme efter.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Yes Tak Anita

Anita Faros:
Først og fremmest, så ville jeg faktisk gerne lige tjekke jer ud på Facebook, men det er ikke lykkedes mig, at finde jeres side?

Wink https://www.facebook.com/raadmal

Tak for link! :) 

Jeg vil nok anbefale jer, at bruge tid på at overveje indhold evt. arbejde det ind i en samlet plan for markedføring. 2 forskellige links i et opslag kan være uoverskuelige. (Det kan også være det bare er mig og mit OCD) ;) 

Jeg fornemmer I gerne vil satse på både shop og malerarbejde! - Gør det tydeligt i hvert opslag. 

I kan også overveje Re-marketing.

Og tillykke med de 10 år Yes

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig i stort set alt der nævnes i denne tråd :)

Dertil kommer at at jeg, som faktisk søger en maler til min lejlighed, sidder tilbage med 1000-kroners spørgsmålet.. Men hvad koster det så??

En god ide for dig kunne være at få lavet en prisudregner - altså en formular hvor folk kan indtaste hvor stor deres lejlighed er, om der er skråvæge, om det er en ryger lejlighed m.m. og så udregner systemet et overslag på en pris og præsentere en kontakt formular hvor man kan modtage et uforpligtende tilbud eller noget i den stil.. Det er en af de ting jeg tror kunne hjælpe med at lukke hullet og få flere folk til at kontakte dig.

Nogle mennesker foretrækker bare at der er et telefonnummer og så ringer de med det samme for at få et tilbud.. Andre mennesker, der måske som mig er lidt introverte, foretrækker at finde så meget info som muligt uden at de behøver at ringe elle formelt kontakte en evt. leverandør, og her tror jeg du kunne fange væsentligt flere af dem med en sådan prisberegner :)

Den kunne i øvrigt sagtens laves sådan at det også kunne inkludere tapetsering (evt. inkl pris på tapet), samt maling af facade m.m.

Men overordnet set skal der styr på hjemmesidens opbygning, der skal kommunikeres mere klart, og så skal der være tydelige call-to-actions rundt omkring på siden!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

                                                        Hejsa alle !

Tak for alle jeres konstruktive kritik.

Vores ønsker/udfordringer er en ”langsom” overgang fra traditionel malerarbejde til salg af tapet på nettet.

Næsten alt malerarbejde får vi fra nettet ved hjælp af SEO. Og vi har ”ordrebogen” ”fyldt”.

Så ikke der opgaverne ligger lige p.t.

Men en overskuelig side og bedre konvertering i særdeleshed på tapet salg.

En prisberegner har vi ikke ønske om, at have på siden.

Og henvender ”useriøse” sig f.eks. pr. telefon, henviser vi somme tider til denne http://maler-pris.dk/

Og beder dem derefter om, at vende tilbage til os. Prøv den selv.

Malerpriser og tilbud er ikke en standardløsning. Der er sjældent 2 bolig og værelser der er ens i hele Danmark.

Men vi har priser på denne: http://raad-mal.dk/private/ . Hvor ”folk” også kommer ind på, som destinationsside.

Dog en lidt uheldig URL, når det gælder malerpriser eller malertilbud. Men trods dette rangerer den på side 1, SEO mæssigt i Google.

Og en masse kommer ind på denne http://raad-mal.dk/billig-maler/ eller denne http://raad-mal.dk/prisgaranti/

Og dem som kun går efter prisen henvises til denne http://raad-mal.dk/billig-maling-og-maler/

Og til dig Rasmus og andre, bruger I alligevel disse søgninger, og derved også får den behagelige oplevelse, at stifte bekendtskab med Råd & Mal

 

 eller denne

 

Men det er også rigtig at siden roder i nuværende form, og derfor er jeres hjælp og råd, også meget værdsat.

TAK.

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg syntes du skal gøre dig følgende overvejelse:

"Hvad vil jeg med mit website?"

Webshop, gulvafslibning, tapet, malerarbejde...

Din shop er ikke en shop i mine øjne. 

Jeg havde nok fået delt malerarbejdet og webshoppen helt fra hinanden.

Din forside skal være indbydende, ikke ligne en bog på 365 sider med dertilhørende 30 forskellige sprog og farvevalg. (underforstået = RYD OP)

Jeg vil glædeligt uddybe og komme med den store forklaring - orker bare ikke at skrive det :)

Thinkeasyivs@gmail.com - hvis du vil have helt konkrete inputs med baggrundsforklaringer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes ikke så meget om designet jeg ville vælge et som dette her https://www.tadkpetforum. og synes både bedre fodnote der og især de har et større tapet udvalg jeg skal  ikke sige om det er god eller dårlig kvalitet de har eller du  men stort udvalg trækker i hvert fald mere mig som kunde  jeg vælger normalt dem med største udvalg 

men et eller andet får mig til tænke virker ikke bedste og det er nok designet og udvalget du har for du er en der levere varen altid  

prisen siden virker ikke for høj der findes langt dyrere tapet end du har din side og jeg tror folk gerne betaler for kvalitet .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)