Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere trafik på hjemmesiden .

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, der hedder www.repeatit.dk og jeg sælger strømpebukser, dog mangler jeg mere trafik på siden, håber i kan give nogle gode råd !

Tak til alle sammen

mvh

Repeatit.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Hexio IVS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

At mangle traffik på ens hjemmeside tror jeg de fleste kender til, men du skriver ikke så meget om hvad der har haft gjort i forvejen, hvorfor at det kan være lidt svært at hjælpe.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lennox:

Jeg har en webshop, der hedder www.repeatit.dk og jeg sælger strømpebukser, dog mangler jeg mere trafik på siden, håber i kan give nogle gode råd !

mvh

Repeatit.dk

Hej Thomas,

Du kan starte med at køre din side igennem her. Er de første 16 punkter, som kan hjælpe dig til mere trafikWink

Og sig til, hvis du for brug for hjælp.

Good luck!

Dbh.

Rasheed

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg kan se du har en Magento-shop. Magento har en del Duplicate Content (DC) problemer, hvis ikke de bliver rettet op. Det kan jeg se de ikke er her. Derudover gør det det ikke bedre med dit produkt-filter.

Du har også manuel DC på din cookie-side. Enten skal den skrives om til noget unikt, eller der skal noindex,follow på for at fortælle Google at siden ikke skal indkseres, men især interne links følges.

Har desværre ikke et sted at linke til, men nu har jeg i hvert fald gjort dig opmærksom på problemet så du kan Google det  - og forhåbentligt få det løst :-)

TILFØJELSE: Nu talte jeg SEO - og kan se at du efterspurgte besøgende generelt.

PS: Hvis det var mig, der skulle sælge strømpebukser fra en Magentoshop som endnu ikke er SEO-klar, så ville jeg afgjort kigge på Google AdWords og/eller især Facebook-annoncering.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Køre du med nogle former for online markedsføring? Her tænker jeg på Google AdWords, Facebook annoncering osv. 

SEO er tit en længerevarende startegi, hvorimod du kan få eksponering nu og her med ovennævnte muligheder. Jeg praktisere Google AdWords samt Facebook på vegne af vores kunder. Du er velkommen til at kontakte mig til en uforpligtende snak om dine muligheder på simon@erhvervshjemmesider.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke komme ind på siden

blog løs siden

få flere links skriv presse meddelers

tjek gerne med den side dine konkurrenter hvor de har links fra  flere https://majests/site-explorer?folder=&q=barbecue-masters.dk&IndexDataSource=F tic.com/repor

få en google   https://www.google.com/business/ bruge gerne google mape så finder du nemmere let hvordan opretter med din adresse 

få en google plus side 

få gerne en facebook firma side

få lavet videoer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)