Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent løber måske fra aftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har for et par måneder siden betalt et stort beløb til en producent af tøj. Ham jeg har lavet hele aftalen med er dansker og bor i Danmark. Han ejer en virksomhed med kontaktet til systuer i EU. (Jeg vil ikke nævne navne endnu)

Jeg betalte et stort beløb i form af en proforma faktura, så de kunne starte tøj produktionen og lave prøver først.

Jeg har for nyligt spurgt ham hvornår prøverne var klar, hvorefter han svarede meget mærkeligt.
De seneste par dage har han slet ikke svaret og det virker som om, at han er ved at løbe fra aftalen og beholde mine penge.
Det er et stort firma, som har været i branchen i 10 år.
Ejeren har både linked in, facebook og instagram.

Er der noget jeg kan gøre i denne situation, eller kan han virkelig bare løbe fra aftalen som det virker til han har gang i?

Tak for svaret :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke jurist, men i har vel lavet en kontrakt der specificerer hvornår, hvordan og hvorledes tingene skal foregå som du kan forholde dig til? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken9ken9:
hvorefter han svarede meget mærkeligt.

Hvad svarede han? 

Hvad har i aftalt mht. leveringstid? hvor stort et beløb er der overført? 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du opsøger ham og konfronterer ham med din mistanke. Enten får I en aftale om levering af de aftalte ydelser eller også må du bede om at få beløbet fra den betalte pro forma faktura retur. Får du ikke det må du gå til en advokat for at få kørt inkasso på ham.

andelsboligrådgivning

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)