Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til fitness side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med tanken om, at lave en blog / affiliate side med noget jeg er begyndt (henover de seneste måneder) at interesserer mig for. Fitness. Jeg har tænkt mig at lave den fra bunden. Jeg mangler dog et navn. Har tænkt over ''Fitnesslivet'' Som pt. er ledigt. - Desværre er fitnessliv, fitnessguru, fitnessmentor og fitnesslife ikke ledigt. - Men ville hører om ''Fitnesslivet'' er godt i forhold til SEO mv.

Vil:
Have Webhotel / domæne hos Meebox med 1-click installation af Wordpress og opbygge det for bunden.
Tilmelde mig partner-ads 

Har nogle spørgsmål til sidst:
Er det bedst at være hos flere forskellige partnere? Altså euro-ads, partner ads, mf.l. ?

Har indtjenings potentialet kun noget at gøre med SEO og de tekster jeg skriver? Altså kan min indtjening på nogen måde blive begrænset?

råd / tip & tricks er meget velkomne!

Mvh

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Theis, check lige din gæstebog :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt af en opgave at kaste sig over Fitness-nichen i affiliate marketing, så sørg for at uddanne dig godt, inden du går i gang. (både i online markedsføring og i fitness)

Domænenavnet skal du ikke tænke SEO i forhold til. Du skal primært tænke branding, er mit råd. 

Om du bruger en eller flere partnere / affiliate netværk er ikke afgørende rent teknisk. Det handler bare om købmandskab: Hvad tjener du bedst på. 

Forstår ikke det sidste spørgsmål om indtjeningspotentialet, men det er klart, at der er meget flere ting i spil end seo og tekster. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er uddannet indenfor fitness, fraråder jeg at du skriver nogle som helst råd eller lign. Blot fordi det interessere dig.
Bare fordi det virker for dig, betyder det ikke det virker for den næste...

Så skal du alliere dig med en som er uddannet indenfor feltet. Til at læse korrektur eller skrive for dig, så du undgår at skrive noget dumt eller direkte forkert!
F.eks. Er jeg selv uddannet personlig træner og har mit eget firma omkring det.

Blot mine tanker om det.
Hvis det blot er pga. Af afilliate delen, synes jeg du skal vælge noget hvor du er uddannet i det eller er på et højt niveau. Og det er du ikke hvis du blot har interesseret dig for fitness i nogle måneder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)