Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ekspert søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Min kammerat oprettede i tidernes morgen en facebook side for hans natklub. Det har stået lidt stille, så han har ikke gjort så meget ved den.

Det skal der ændres på nu, men nu kan han ikke få adgang. Når vi logger ind, skriver Facebook at navnet på siden, ikke er et rigtigt navn, og de beder os om at verificere navnet ved hjælp af nogle forskellige dokumenter. Men det er som om at Facebook tror siden er en privat profil, og også oprettet på gammeldags vis, altså dengang en side ikke skulle være knyttet til en privat profil.

At skrive til Facebook er omsonst da de ikke kan svare individuelt, og jeg kan ikke se svar på mit spørgsmål nogen steder.. Har i nogle bud på hvordan vi evt kan lægge denne side under ham så han igen kan administrere den?

Finkena

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mail som blev brugt ved oprettelsen af din vens natklub, har for ca. et år siden modtaget et antal henstillinger (krav) fra fb, om at natklubs siden (en såkaldt grey account) skulle registreres af en privat fb page. Prøv at google: facebook grey account disabled

Held og lykke.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Sirene nævner er det en såkaldt grey account du har oprettet i tidernes morgen. Sidste år startede Facebook på at konvertere alle disse profiler til Facebook sider og Business Manager skulle herefter overtage administrationen af Facebook sider. Findes profilen stadig eller er den lukket?

Hvis den findes vil jeg oprette en ny side og kontakte Facebook og spørge om de kan merge de to sider.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)