Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker og kunstner - Knækkede nakken på bureaukrati

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære David,

Tusind tak for din anerkendelse af at det rent faktisk er svært. Det er dejligt med din imødekommende anskuelse og den er jeg taknemmelig for.

Det ville være en fremragende idé at gøre det lettere for os krøllede hoveder, der som udgangspunkt heller ikke har 10.000 kr. til bogholderi om året. Det kan selvfølgelig komme, men i de 6 år jeg har været selvstændig, har den ene opgave taget den anden og jeg har slet slet ikke haft overskuddet. Så når moms hvert halve år skulle afregnes og årsregnskabet skulle indgives, fik jeg en dyb stress og angst for at dét jeg gjorde var forkert. Især fordi jeg med forskellige branchekoder både solgte til udlandet, solgte grafisk design med moms og kunst uden. Pfffff!

Jeg har meget travlt i øjeblikket efter eksamensræset, men da jeg allerede har et logo (bestilt af en fond), så kunne det måske være smart at komme i gang.

Men ja, lad os lige tale sammen, så kan du også få en fornemmelse af hvor blank jeg er på det skattemæssige og se om der hovedet er grund til at starte en proces og et system op som gør det let.

Du er åbenbart også et kreativt krølhovede, men det er lykkedes for dig. Det tager jeg hatten af for. Men ville du kunne overskue at skulle kunne systematisere og gøre det enkelt?

Pyh! Bare tanken.

Jeg smider en mail

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Marla:
der som udgangspunkt heller ikke har 10.000 kr. til bogholderi

Som jeg tidligere har skrevet ville du komme rigtigt langt med en boghoder. Men du er altså helt gal på den hvis du tror at en bogholder vil koste dig 10.000 DKK årligt.  Da du formodentligt ikke har specielt regninger / fakturaer vil det årligt kunne gøres for 2-3.000 DKK . 

 

Held og lykke

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
Jeg vil gerne 'teame'-op med dig og høre om dine tanker.

Hej David

Jeg melder mig også gerne, hvis i får brug for råd fra en der selv tidligere har haft problemer med det at lave moms / skat

 

Hilsen

Ravn

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Jeg melder mig også gerne, hvis i får brug for råd fra en der selv tidligere har haft problemer med det at lave moms / skat. 

Hej Ravn

Det tilbud vil jeg gerne tage imod :)

Jeg har fået en mail fra Tamara - så nu prøver vi at finde en måde at kommunikere med hinanden på. Email er selvfølgelig en åbentlys metode, men Tamara nævner 'Google Hangout', som jeg så ikke har prøvet før.

Vil du ikke være sød at sende mig en mail - så kobler jeg Tamara på, så vi kan have en korrespondance/mailgruppe-agtig ting?

Drinks

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

jeg sender en privat besked med min mail adresse.  Hvad med at vi evt. mødes til en kop kaffe et eller anden sted i KBH.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Sir.

Det vil jeg se frem til Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)