Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil App

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Håber I har haft et par dejlige juledage :)

Jeg går lige med en lille idé, som jeg gerne vil høre hvad I mener det vil tage, af timer og hvad det vil koste, at lave - jeg skal bruge en ca. pris. 

App der skal kunne bruges til, at promovere sig selv hvor man kan lægge korte videoer/billeder op, af ens tatoveringer. 

Design. Brugervenligt, let overskueligt, simpelt, let tingængelidt, indbydende med lyse og relevante farver. Brugerne logger ind på appen udfra hvor de er kan de så trykke på knap i appen ala Tinder hvor der så enten udfra en radius giver brugeren mulighed for, at se hvad der lagt op. Dog skal der også være en form for en top 10, 50 eller 100 liste, som alle skal kunne se.Mulighed for, at invitere venner ind på appen optimalt kunne man forsøge, at inkludere sine kontakter således, at en besked kan sendes til brugers kontakt netværk. Gerne gennem Facebook og andre sociale medier samt via tlf. kontakter. 

Det er appen i grove træk den skal muligvis senere udvides :)

Ser frem til, at høre fra jer og god dag :)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Opstart

Du får ikke, på baggrund af ovenstående, en pris du kan bruge til ret meget herinde, det er med app's som med så meget andet, djævlen ligger i detaljen.

Skal du have en pris du kan bruge til noget så skal du først have lavet en specifikation samt wireframes (tegninger af skærmbillederne i din app), her skal du være meget præcis med hvad du skal have lavet og hvordan app'en skal virke - det er først når du har det at det giver mening at spørge efter en pris.

Men det er faktisk slet ikke her du skal starte, start med din forretningsmodel - hvordan forestiller at du skal tjene penge/få finansieret udviklingsomkostningerne ?

Start med at se om du kan svarer på disse fire spørgsmål

  1. Hvilket problem løser du ?
  2. For hvem løser du det ?
  3. Vil de betale for at få det løst ?
  4. Hvis ikke, hvem vil så ?

Held og lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)