Hvad tilbyder I i jeres email subscription popup? Rabatkode, konkurrence eller hvad ved jeg? |
Tag et kig herinde: http://www.mogens-moeller.dk/resultat-hvad-giver-flest-sign-ups-pdf-guide-eller-konkurrence/. Generelt synes jeg, at der er meget godt at finde på den blog. Men det kommer jo også meget an på, hvilken service, du yder. Eksemplet fra bloggen, jeg linkede til, fungerer nok ikke lige godt for alle. Og det skal jo samtidig også handle om, hvad du vil have ud af det? Hvem er din målgruppe, og hvad er hensigten for at få dem signet op? Det skal være relevante signups, du får, og sælger du eksempelvis hjemmesider, vil det måske være bedre signups, du får, hvis du tilbyder rabat, da du så ved, at dem, der tilmelder sig, er på udkig efter en service. Det vil du ikke kunne være sikker på med en konkurrence - alt afhængigt af, hvad du vil udlove af præmie. En gratis hjemmeside kunne være en muighed, for så ved du, at dem der signer op er på udkig efter en hjemmeside.
Så helt konkret: Find ud af, hvem der vil skabe værdi for dig at få signet op, find på noget, der vil give dem værdi, som man får ved at signe op. Så får du en relevant list med folk.