Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan varetager I andres Facebook-grupper?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt, om det her er det bedste sted, at poste mit spørgsmål, men ellers kan det vel flyttes. Jeg har en mindre virksomhed, hvor jeg designer hjemmesider for folk og så videre. Jeg kunne godt tænke mig at tilbyde mine klienter at varetage deres Facebook-grupper for at få en mere "all round"-løsning. Jeg er dog i tvivl om, hvordan den service drives bedst. Skal jeg eksempelvis bare poste eksempelvis x antal opdateringer om måneden, eller skal jeg lave en aftale med dem, jeg kører den for, omkring, inden jeg poster noget? Og hvad med prisen på dette, hvordan ligger de?

Kunne forestille mig, at man eventuelt lavede en aftale omkring at holde gruppen aktiv med eksempelvis 10 statusodateringer om måneden, besvare folks kommentarer, etc., således at siden fremstår aktiv. Men hvordan skal dette prissættes? 

Nogle herinde, der har erfaringer?

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender flere virksomheder der har en total løsning i forbindelse med at få deres facebook side holdt opdateret. Oftest skal ting ikke godkendes, men det er klart du har et ansvar for virksomheden i den forbindelse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)