Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til din Black Friday kampagne

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Har du planer om at skulle toppe din omsætning på Black Friday i år? (27/11) så kan du finde tips og info. i denne artkel: http://blackfridaysalg.dk/tips-til-black-friday-kampagner/

Har du andre ideer, til hvordan man får sit tilbud ud, så kan vi jo bruge denne tråd til at samle en masse gode tanker.

Sidste år blev Black Friday den 6. største salgsdag i DK nogensinde, og i år bliver den sikkert endnu større. 

Mvh Marlene

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange takBig Smile

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig også lige at følge med her

Dyreformidlingen.dk - Køb og salg af dyr på nettet

justsports.dk - Tilbud på fitness og kosttilskud

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at Black Friday er ved at blive noget udvandet her i USA. Det plejede at være om fredagen forretningerne havde gode tilbud, og så var det online butikker der havde tilbud mandagen efter, Cyber Monday. Men nu begynder både forretninger og webshops at køre tilbud en hel uge før.

Men meget sjovt at det nu også findes i DK Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes man skal spørge sig selv om det virkelig er den omsætning man ønsker ?

Jeg mener, hvis du er nødsaget til at nedsætte dine varer med 20-30-40% + masse ekstra arbejde, dyre annoncer osv. osv - ja, er det så værd at jagte ? - Eller er det sjovere at sælge lidt mindre til fuld pris..

Der er selvfølgelig 1000 vis af senarier, alt efter hvad man handler med - avancen på disse, eller man kan have restlagre, man virkelig gerne vil af med - ja så er det da fint nok - men ellers ser jeg ikke fidusen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Der er nok forskellige svar alt efter hvilken type forretning man har. Nogle gør det for at skabe synlighed og sælge mere. Måske tjener du ikke på kunden den dag, men hvis kunden havde en god oplevelse, får du ham/hende måske igen. Du har hvert fald nemmere ved at få kontakt til denne kunde igen. Derfor kan der også være en mere langsigtet mulighed ved at hoppe med på Black Friday.

Generelt set skal de butikker som ikke giver særlige Black Friday tilbud på dagen, nok gå ud fra at deres salg vil være temmelig lav den dag. Og så handler det vel også om at være god til at finde de rigtige produkter at køre kampagne på.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Marlene Schøler Sørensen:
Måske tjener du ikke på kunden den dag, men hvis kunden havde en god oplevelse, får du ham/hende måske igen. Du har hvert fald nemmere ved at få kontakt til denne kunde igen. Derfor kan der også være en mere langsigtet mulighed ved at hoppe med på Black Friday.

Hmm - Det er netop de kunder ( tilbudsjægere), der har mindst værdi for din shop - så nej, heller ikke specielt trofaste kunder.

Lidt som "likes" du får via konkurrencer på facebook = mindst værdi idet lange løb.

Men igen - ja, der er tusinde senarier hvor noget giver mening, og mange andre overhovedet ikke.

Min pointe er dog blot at gøre sig klart om det overhovedet er værd at bruge tid på , og ikke blot fordi "alle andre gør det" :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med begrænset tilbud hvor man sætter fx 10 af en varer ned mega billigt. Kan det virke

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke unormalt at forhandlere kan få store rabatter og tilskud til markedsføring ifm. specielle udsalg som disse. Jeg har før handlet med IT og vi kunne altid få lavere priser og markedsføringskroner når vi lavede events eller købte stort ind. Det var producenten eller grossisten som gav det, og er sikker på at mange butikker og webshops har lign. aftaler med deres leverandører.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)