Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange navne der peger på Blikfang men betyder det noget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har omkring 27 domænenavne der alle peger hen på min webshop: www.BlikfangsKostumer.dk

Det er navne som:

www.halloweenpynt.dk
www.latexmaske.dk
www.vampyrkostumer.dk

osv

Har det overhovedet en betydning for besøg at have så mange navne? Når man f.eks. søger på Google og skriver: piratkostume.dk kommer min side alligevel slet ikke frem.

Skal jeg bare beholde dem og betale hver måned for at de peger eller er det spild af penge og helt ligegyldigt?

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der ikke er indgående links til de domæner, der bliver redirected til dit hoveddomæne, giver det intet, hverken som seoværdi eller besøgende.

Det er måske en fordel at beholde nogle af domænerne for at hindre at eventuelle konkurrenter tager dem i brug.

Alternativt kan du forære dem til folk, der laver affiliate marketing eller på anden måde skaffer dig kunder.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de navne jeg har er "bare" domænealias, altså de peger bare over på siden.

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget sted på nettet hvor jeg kan se om et navn er velbesøgt eller om det bare ligger stille.

Nogle af de navne jeg har, har jeg lavet små hjemmesider til som f.eks. http://sidsteskoledagskostumer.dk/

Eller en blog-side som http://www.fastelavnskostumer.dk/

Her kan jeg se antal besøg og de linker jo så videre til min webshop. Men om det er bedre end simple pegninger aner jeg ikke....

Synes lidt at i "gamle dage" var det meget mere enkelt at have en webshop. Havde du gode produkterne og god kundeservice var det nok, nu skal man også lige være super-vild it-ekspert

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det betyder ikke rigtig noget for din side så længe der ikke er links til de 27 domæner.

Hvis du gerne vil have at din side kommer frem når man skriver piratkostume.dk kan du lave en side kun om piratkostumer på det domæne, og så linke til din webshop

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)