Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fejrer jeg min webshops 1-års fødselsdag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu snart 1 år siden jeg startede min webshop www.tassen-shop.dk. Jeg vil gerne benytte fødselsdagen til både at sælge en masse varer, men også øge kendskabet til min webshop (gerne med flere følgere på Facebook), men hvordan gør jeg det bedst? Hvad er jeres erfaringer?

Har I f.eks nogle gode ideer til annoncering på Facebook - hvilken type annonce virker bedst.

Har I nogle ideer til tekster på annoncer, eller hvad der kan stå i tekstfeltet til en konkurrence for at det virkelig "sparker røv"? Er det bedst at trække lod om en præmie når vi når et bestemt antal likes, eller er det bedre at sætte en dato på for hvornår en præmie udloddes? Eller andet?

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Søde kopper, som da skal have flag-klaphat på, og så et happy birthday skærebræt som præmie.

(skal da lige have opdateret vores ønskeseddel her i huset).... og måske tænke på gaver til de unge i familien. :-) 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;)

For det første STORT tillykke med det første år!


Hvad med at kører 2 konkurrencer samtidigt? 

Et eksempel: At du udlover den helt store præmie for at nå et X antal følger inde på facebook, hvor du trækker lod blandt alle dem der begynder at følge dig i perioden - Og kører en konkurrence ved siden af, med at du hver eneste Dag/uge trækker lod om en mindre præmie, og laver nogle små gode tilbud på hjemmesiden, og hvor du så trækker lod blandt alle dem der køber et af tilbuddene. På den måde kan du slå 2 fluer med 1 smæk, både få en masse følger og du får lokket folk ind på hjemmeside, og får dem til at bruge penge.


Noget jeg også tror ville virke godt er at du kunne smide lidt gratis lækkert med, ved hvert køb over et X antal kroner - For hele idéen med at man får noget gratis som kunde, plejer at få folk til åbne pungen lidt ekstra :)


Men det var bare nogle få af de mange muligheder der er ;)

MVH

Steffan

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode forslag. Jeg vil straks gå igang med at få dem implementeret.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)