Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit lager koster 45 mio at få godkendt

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Hvis du har 200 ordre om måneden eller mere, så outsource det til et pakkehotel i Tyskland. Du får i den forbindelse også sikkert bedre fragtpriser og skal nærmest intet have med lager og gøre og du kan stadig blive boende i Danmark. Den ekstra tid det giver kan du bruge på seo, content marketing, sociale medier og kundeservice.

Ja den idé må vist også undersøges - men jeg er nu ret sikker på de også har blokeret den mulighed med det kommende lovforslag :(

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler om Danmark kan lave love om regler for et lager i Tyskland, men tag fat i https://www.fulfill360.com/ de har både pakkehotel i Danmark og Tyskland.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Tvivler om Danmark kan lave love om regler for et lager i Tyskland, men tag fat i https://www.fulfill360.com/ de har både pakkehotel i Danmark og Tyskland.

Jeg tvivler på den virker :( Men igen tak for ideen.

§ 22. Et detailsalgssted etableret uden for Danmark, der driver fjernsalg af elektroniske cigaretter og genopfyldningsbeholdere på tværs af grænser til forbrugere i Danmark, skal udpege en fysisk person i Danmark, som skal være ansvarlig for at kontrollere, at produkterne overholder denne lov, inden produkterne modtages af forbrugerne.

Stk. 2. Indehaveren af detailsalgsstedet skal registrere oplysninger om den fysiske per- son udpeget i Danmark hos Sikkerhedsstyrelsen.
Stk. 3. Bestemmelsen i stk. 1, finder anvendelse på detailsalgssteder, uanset om de er etableret i et EU/EØS-land eller uden for EU.

Stk. 4. Forpligtelsen efter stk. 1, og stk. 2, påhviler indehaveren af detailsalgsstedet.

§ 23. Et detailsalgssted etableret i Danmark, som agter at drive fjernsalg af elektroni- ske cigaretter og genopfyldningsbeholdere til forbrugere i Danmark, skal registrere sig hos Sikkerhedsstyrelsen. Registreringspligten påhviler indehaveren af detailsalgsste- det.

Stk. 2. Et detailsalgssted etableret i Danmark, som agter at drive fjernsalg af elektroni- ske cigaretter og genopfyldningsbeholdere på tværs af grænser til forbrugere i et andet EU/EØS-land, skal registrere sig hos Sikkerhedsstyrelsen. Registreringspligten påhvi- ler indehaveren af detailsalgsstedet.

§ 24. Indehaveren af et detailsalgssted etableret i Danmark må ikke drive fjernsalg på tværs af grænser af elektroniske cigaretter og genopfyldningsbeholdere til forbrugere i EU/EØS-lande, hvor fjernsalg er forbudt.

§ 25. Et detailsalgssted etableret i et andet EU/EØS-land end Danmark, som agter at drive fjernsalg af elektroniske cigaretter og genopfyldningsbeholdere på tværs af græn- ser til forbrugere i Danmark, skal registrere sig hos Sikkerhedsstyrelsen og hos den kompetente myndighed i det pågældende EU/EØS-land. Registreringspligten påhviler indehaveren af detailsalgsstedet. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som jeg har linket til er meget professionelle og store på deres felt og de lever op til meget høj sikkerheds standarter og andre standarter, så tror helt sikker det kan lade sig gøre. Send den en mail eller ring til dem, da jeg er sikker på, at de kan leve op til de krav.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg syntes det er vel fair nok, der findes lige nu alt for mange væsker på markedet som indeholder livsfarlige kemikalier som gør at man ikke ved hvad indeholder. Det fedt at se at de laver en ordning som skal igennem en form for kontrol. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke fordi, at jeg ikke kan følge din frustation, og jeg er selv ryger, og har prøvet e-cigaretter uden af den grund at holde op med at ryge.

Men.....

Det er altså produkter der indtages i kroppen, og bør derfor sidestilles med fødevarer og medicinalvarer.

Rent hypotetisk:

Hvis en af dine faste kunder udvikler en allergisk reaktion eller pådrager sig en livstruende sygdom, eller får hjertestop grundet nikotinforgiftning, og dødsårsagen kan tilbageføres til et af dine produkter som du har solgt:

Har du så ansvarsforsikringen i orden?

Nu siger du nok, at det ikke kan lade sig gøre, men har du 100% styr på produktionen af dine vædsker, og har du 100% styr på dine lokaler og personale der blander de forskellige blandinger....

Det er godt at der skabes fokus på området, og det vil helt sikkert rydde op i branchen, hvor der for øjeblikket er rigtig mange forhandlere der har set en mulighed for at tjene hurtige penge ved at købe 5-liters dunke, for at omtappe til små 2- og 5-centiliters beholdere. Det foregår ofte helt udenom enhver form for kontrol, og man kan kun gisne om hvilke forhold og lokaler produkterne er blevet lavet og tappet i.

Jeg gætter på, at man har kigget på naturlægemidler, og damp-produkter vil blive sidestillet med disse, det virker det til ud fra de priser du nævner.

Men tag endelig kampen op

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Havde du bedt om min underskrift for et forbud mod at en hvilken som helst enkeltmandsvirksomhed skulle kunne sælge 1.000 forskellige produkter, som folk skulle inhalere ind i deres krop indeholdende diverse kemikalier, som virksomheden umuligt har mulighed for kende konsekvenserne af at få ind i kroppen - så havde du fået den.

/Arco

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det var nu ikke for at starte en debat omkring produkterne, men jo jeg har styr på de produkter vi sælger.

Derfor er jeg også helt med på der skal være kontrol - det SKAL der være. De eneste punkter jeg er utilfreds med er følgende:

Godkendelse priser på 30.000 og 11.000 om året pr. varenummer
Max størelse på tanke bliver 2ml
Der skal være børnesikring på selve tanken
Godkendelsen af produkter tager 6 måneder

Ellers er jeg fint tilfreds med noget kontrol - mit opråb var også nærmere på hvordan jeg griber det an og får det budskab ud, nu hvor Google og Facebook ikke tillader mig at lave reklame. 

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco Iris:

Havde du bedt om min underskrift for et forbud mod at en hvilken som helst enkeltmandsvirksomhed skulle kunne sælge 1.000 forskellige produkter, som folk skulle inhalere ind i deres krop indeholdende diverse kemikalier, som virksomheden umuligt har mulighed for kende konsekvenserne af at få ind i kroppen - så havde du fået den.

/Arco

Der er jo ikke tale om 1000 forskellige produkter der skal inhaleres - der er faktisk kun tale om ét produkt, nemlig PG/VG. Men når jeg skriver 1000 produkter, så er det jo batterier, tanke, mundstykker osv...

Men igen, er jeg ikke ude efter debat her på Amino, jeg vil helst gerne have budskabet ud til folk som damper og VED hvad damp omhandler frem for folk der gætter og tror de ved hvad en damp er.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)