Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ til markedsføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vælter ned over mit arme hoved. Cheferen stødt på, at der er noget der hedder Google+ og min opgave er nu at finde ud af hvad det er, hvad det kan bruges til og og få en fornemmelse af om det er en populær tjeneste, som har mange brugere. Nogle bud på dette?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Det vælter ned over mit arme hoved. Cheferen stødt på, at der er noget der hedder Google+ og min opgave er nu at finde ud af hvad det er, hvad det kan bruges til og og få en fornemmelse af om det er en populær tjeneste, som har mange brugere. Nogle bud på dette?

Google+ er Googles svar på et social medie, og faktisk et af de største (set rent brugerantal mæssigt). Der er rigtig mange meninger om G+, og det har helt sikkert sine fordele.
G+ er som alle andre sociale medie - noget som tager tid, hvis det skal blive en succes.

Så det handler jo lidt om at definere målsætninger, og finde ud af hvor mange ressourcer man vil bruge på det. Hvis I har et segment, som befinder sig på G+ vil jeg helt sikkert anbefale, at du kigger nærmere på det. 

Er man aktiv på G+ kan det have fordele i forhold til placeringer på Google - især personer I har i jeres cirkler. Derudover giver alle former for interaktioner på G+ en form for social proof - som igen 'måske' belønnes af Google med gode placeringer.

Generelt vil jeg sige, at Google elsker Google. Har i brug for gode placeringer i søgeresultaterne, branding m.m. så vil jeg mene, at G+ kan være attraktivt for jer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et godt og informativt svar, Simon.

Det var det jeg frygtede: mere arbejde! :-(

Jeg kan umuligt vide det, men vores kundesegment (50+ og klassisk musik) er nok ikke typiske G+ brugere? Men de er åbenbart flittige på Fjæset, må jeg konstatere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Tak for et godt og informativt svar, Simon.

Det var det jeg frygtede: mere arbejde! :-(

Jeg kan umuligt vide det, men vores kundesegment (50+ og klassisk musik) er nok ikke typiske G+ brugere? Men de er åbenbart flittige på Fjæset, må jeg konstatere.

Hej KlaMus

Ja, der er ikke ret meget arbejde man kommer sovende til :)

Facebook har du virkelig stærke muligheder for at ramme en præcis målgruppe med dit budskab. Alt efter hvor seriøst det skal være, så bør du få sat nogle gode kampagner op efter du har defineret målgruppen nærmere.
Al data du modtager har du yderligere mulighed for at tolke på, og herefter få værdifuld viden som du kan drage nytte af. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes helt klart at du skal prøv at kigge her ; http://www.concept-i.dk/ og http://www.seo-lex.dk/ da det er thomas rosenstand som står bag i begge sider,

Thomas rosenstand mener jeg også har lavet en Google+ bog omkring det, ellers husker jeg forkert. :)

Du kan også prøv at kontakt Thomas på evt google+ ved at søge efter "Thomas rosenstand", jeg vil nok mene at han er den i danmark som virkelig har styr på G+.

Håber helt klart at det kun giv dig svar på dit spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)