Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Paphos
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Tak for dit svar :)
Hvad tænker du indholdsmæssigt? - er der noget specielt? :)

Jeg er i gang med at skrive tekster til blog, sider m.m. :) - Konkurrencerne lægger jeg ind dagligt.. Så ja tiden skal også lige have lov at arbejde..  

Det var netop det jeg tænkte Mark Smile

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne egentlig godt tænke mig at du prøvede at forholde dig til en helt anden ting på din side, nemlig markedsføringsloven paragraf 6.

Du laver en side som spreder reklame for andre, bla. med opfordring til at "dele" og i visse tilfælde endda at dem der deltager skal "tagge" for at være med.
Bryder du ikke markedsføringsloven ved at "animerer" andre til at sprede digital content/reklame uden at modtager har mulighed for at kunne frabede sig det?

Der ud over ved du jo sikkert godt at mange af disse konkurrencer på Facebook bryder både med markedsføringsloven samt Facebook egne regler ved at skulle dele/tagge for at være med.  

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for din besked.
Jeg har forholdt mig til det.
Jeg linker til konkurrencer, jeg afholder dem ikke selv - Hvis nogen bryder reglerne, er det i hvert fald ikke mig - Derimod virksomhederne. Jeg gengiver blot det som virksomhederne skriver, og det er derfor virksomhederne der må stå på mål for dine bemærkninger.

Fra Skælskør
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes den kan det den skal. den loader fint hurtigt og er brugervenlig. godt arbejde.

Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg tror desværre at den kan tolkes på en del forskellige måder, og er ikke enig i med dig i dette.
En af mine bekymringer går i den retning, at du aktivt beder dine "kunder" om at dele disse konkurrencer, velvidende at rigtig mange af dem rent faktisk bryder markedsføringsloven. (for det ved du jo godt, ikk...)

Det der så skurer i mine øjne, er at du bruger et ord som "etiske" i den forbindelse. 

Vi kan sikkert få mange lange disksutioner om det nu er lovligt eller ej, men tro vel ikke vi kan være uenige om at siden går helt til stregen, måske over, måske ikke, og jeg har jeg det godt nok svært med et ord som "etiske".
her er der i min verden absolut ingen tvivl omkring hvad man foretager sig.

 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket affiliatenetværk bruger du?

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror lidt du har misforstået mit koncept. Jeg linker til konkurrencer, det er der ikke noget ulovligt i. Når jeg har skrevet at man skal dele og like for at deltage, er det altså blot en gengivelse af det som den enkelte virksomhed har skrevet inde på sin konkurrence.
Min side er kommet til verden for at sikre bedre kvalitet i de konkurrencer der florerer og sikre at folk ikke bliver bundet til abonnementer og tonsvis af nyhedsbreve og opringninger - Deraf det etiske.
Jeg vil ikke lege politi over for alle virksomheder på Facebook, fordi de måske/måske ikke overholder Facebooks retningslinjer - Det må til enhver tid være Facebook der afgør dette. Det er virksomhedens ansvar at leve op til kravene fra Facebook og markedsføringsloven. Jeg kan ikke se noget galt i at jeg linker til forskellige sider der afholder konkurrencer - Og jeg sorterer endda i dem.
Så for nu at lukke denne debat - Jeg driver ikke ulovlig virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netkongen.
Jeg bruger dem alle sammen ;)
Der er ikke så mange konkurrencer i blandt, og det er dem jeg er interesseret i. Den affilliate partner der forstår at lave disse aftaler med virksomhederne, er jo så også den der får mest ud af min side.
Jeg bruger pt. Euroads(Begrænset), partnerads(begrænset), adservice, smartresponse, netbooster, Digitaladvisor, TradeTracker(begrænset), Orville Media (Begrænset)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
Konkurrencer NONSTOP

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.
Tak for din besked. Jeg har ikke lavet en funktion, så man kan lægge sine egne konkurrencer op - Dette for at undgå misbrug.
Jeg har kigget på din konkurrence, og den overholder ikke mine etiske retningslinjer - Idet der ikke er angivet en præcis dato for, hvornår den trækkes. (2015?) :)
Derudover kræver du, at man skal dele konkurrencen, hvilket er imod Facebooks retningslinjer.

Jeg kan derfor på nuværende tidspunkt ikke lægge den op.
Jeg tilbyder gratis sparring i forbindelse med afholdelse af konkurrencer - Se mere ang. hvad jeg kan tilbyde samt pris her: www.konkurrencer-nonstop.dk/virksomheder

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)