Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og nem webshopløsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal starte en webshop op, men har desværre ikke mange tusinde kroner til at få det lavet, så jeg må selv i gang.

Hvilke webshopløsninger bruger i, som er forholdsvis nemme at tilgå?

Jeg glæder mig til at høre fra jer

Hilsen

Vic2ria

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Go Have Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Smile

Fedt at du ønsker at prøve kræfter med en webshop! Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer. Så kan vi se på hvad vi kan tilbyde for dit budget

Du kan se hvad vi tidligere har lavet på Erhvervshjemmesider.dk/Referencer 

Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Hav en god fredag aften. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Fra  www.paradise4kids.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vic2ria

Jeg er ved at få en lavet ved JM-Net.dk 

Kan kun anbefale Jens

mvh

Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på shopify.com

vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg var i samme situation som dig for et par måneder siden, jeg havde bare besluttet mig for at vælge imellem en open source løsning til min webshop. Først skal du beslutte om du vil have en hosted løsning eller en open source løsning, i en hosted løsning er det hele sat begrænset op for dig, og så betaler du hver måned, hvert salg osv, en Open Source løsning er der aldrig begrænsninger, så alt kan skræddersys til mindste pixel, men man bliver nødt til at tilkøbe ekspert hjælp hvis man vil have en lækker hjemmeside og ikke er programmeringsekspert, og det kan selvfølgelig godt blive lidt dyrt, men det kommer an på hvor meget man vil sætte sig ind i det, hvor god siden skal være og hvilket system man vælger.

Jeg kom frem til at WooCommerce var det bedste open source løsning for mig, fordi den er nemmest at komme igang med, og få til at se godt ud uden at have den store baggrunds viden om programmering, eller blive ruineret ved at købe vildt meget eksperthjælp, og jeg har slet ikke fortrudt mit valg! Det er super brugervenligt at finde ud af, og der er nogle gode SEO muligheder som er til at gå til uden at være ekspert. Der er også skrevet massere guides til hvordan du optimere og skræddersyer din webshop, og det er super fedt, det er til at forstå selvom du ikke er helt inde i alle de koder, og man får en større og større forståelse for hvordan det hænger sammen. Det kan helt sikkert anbefales hvis du har mod på at sætte dig lidt ind i det! Smile

Du kan se hvor langt jeg er nået med min webshop her, og hvis du er interreseret i en open-source løsning kan du eventuelt også læse den tråd jeg lavede da jeg skulle vælge løsning, jeg syntes jeg fik nogle rigtig gode svar nemlig Smile

Hilsen Simon

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)