Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingeniør med forstand på ENERGI søges til test af ide!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg søger én eller flere ingeniører der kan teste min ide grundigt igennem. Hvor er fejlene? Holder mine egne beregninger vand?

Det drejer sig om bedre udnyttelse af vedvarende energi. Det omfatter blandt andet en alternativ måde at udnytte solenergi på. 

Jeg vil selvsagt ikke beskrive det nærmere her, men er ideen holdbar opretter vi et A/S med DIG som aktieejer. Potentialet er temmeligt stort.

Skriv hvis du har en lommeregner, og ved hvordan den skal bruges. 

 Hilsen Rudi Kristensen

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudi, jeg vil gerne vide lidt mere, og har sendt dig en mail.

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Herning
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudi

Jeg arbejder selv med at optimere forskellige vedvarende energigenratorer, så måske vi kan hjælpe hinanden. Svar venligst tilbage hvis du fortsat arbejder på projektet og er interesseret i et samarbejde.

venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er oprindeligt uddannet ingeniør fra Danmarks Tekniske Universitet inden for energi og fluidmekanik (strømning af væsker og gasser). Derfor vil jeg kunne udføre de beregniner du ønsker.

Jeg har 15 års erfaring fra erhvervslivet, hvor jeg har arbejdet med alt lige fra gasinstallationer til lysledere og fødevarer. Trods mit tekniske niveau, har jeg en meget praktisk indgangsvinkel til tingene og et stort netværk mht. leverandører og producenter.

Jeg har selv nogle "realistiske" idéer til bedre udnyttelse af solenergien, men min tid og ressourcer er ikke til gennemførelse af idéerne.

Hvis ovenstående lyder interassant kan du skrive til mig, så vi kan tage en snak om forventninger og samarbejdsformen.

Jeg bor i nordsjælland, hvor bor du ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs gerne denne tråd - hvor jeg spørger om det kunne være en ide at starte et Amino-energinetværk - for alle Aminoer som er interesserede i energiprojekter:

http://www.amino.dk/forums/t/27971.aspx

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse. Vil du kontakte mig på min mailadresse, så kan vi drøfte sagen:

coloradologhomes@mail.dk

Ser frem til at høre fra dig

Rudi

Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg vil gerne drøfte sagen med dig, men har brug for flere oplysninger om hvem du er.

Vil du skrive lidt om dig selv på coloradologhomes@mail.dk

Venlig hilsen

Rudi

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)