Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej alle amino'er, hvad siger i til denne?? "facebook"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 18
Fra  RepDoc Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går lidt og, Facebook, det er da noget hmm... :)

vi ser gang på gang fra facebook at de følgere mere med i ens privat liv, nu vil de også have nogle nye vilkår for deres brugere.

hvad med at åbne en ny "facebook", kunne det være en plan???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 18
Fra  RepDoc Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker ikke så meget på at opbygge den samme side som facebook, men programmere en helt ny, og ikke køre på det private som facebook er ude efter...

som jeg ser på tingene så vil facebook i den nærmeste fremtid være en del af alt...

det er lige før at de gerne vil have vi har vores telefoner tændt med lydoptager og for at gøre deres arbejde letter kunne vi gå med til at sende lydoptagelserne direkte ind til dem, - hvis i forstår hvad jeg mener?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der dukker hele tiden nye sociale medier op, som har en lidt anden vinkel end de eksisterende. Tænkbar på Ello som vil være reklamefri (og benytte brugerbetaling istedet), de fik meget medieomtale for nogle uger siden.

Jeg hørte også om et nyt som ville værne om brugernes privacy. Kan desværre ikke huske navnet.

Problemet er ikke det tekniske, eller det økonomiske, det er ting der kan løses. Den største udfordring er at få brugere, og få dem til at være aktive. Det er noget der kræver en enorm indsats, og nok årsagen til at nye har svært ved at trænge igennem bare ved at ændre nogle få parametre.

Mvh Carsten



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)