Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye online sportsbutik!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Tillykke med din online sportsbutik, jeg glæder mig til at se noget baskettøj til kvinder!

Hvis du skal have løbetøj på forsiden af din side, så ville jeg lade billederne følge årstiderne, så tilbuddet i skrivende stund indeholder langærmede bluser + tights. Og billedet ved siden af ville jeg skifte ud med noget mere efterårsstemning - så virker siden endnu mere aktuel.

En teknisk ting:

Når jeg loader siden, så ser det ud som om, at tekststørrelsen ændrer sig og felterne rykker sig en smule. Det kunne være fedt, hvis det kunne løses.

Det var lige et par input.

De bedste hilsener

Charlotte Faber Fischer

www.faberfischer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Jamen første hemsko for mig som mulig kunde er at du kun ser ud til at føre et for mig totalt ukendt mærke ? Hvorfor skulle jeg betale 170 plus fragt for et par shorts a ukendt mærke når jeg for 200 kroner kan gå ned i nærmeste sports butik og købe en mærkevare til samme pris

Hej Sunbao,

tak for dit svar! Det er rigitig det ikke er særligt kendt i Danmark - endnu ihvertfald! Mærket er tysk og hedder Erima. Det er tidligere ejet af Adidas. På forsiden har jeg lavet et billede og link der fører dig til denne siden, hvor du kan læse om mærket: http://www.olympen.dk/sportsmaerket-erimas-historie/

Jeg kan blandt andet fortælle at SG Flensborg handewitt vandt Champions leauge i Erima 2013/2014.

Mest kendt i Tyskland, Schweiz, Holland, Belgien, Østrig og Frankring.

Fokus er på holdsporten, kvalitet, funktionalitet og design. Størrelser ved herrer/børn går fra 116-XXXXL og ved damer 32-48. Figursyet hos damer. Erima's produktkvalitet er udviklet til at kunne modstå enhver holdsports krav, hvilket også udmærker sig ved produkternes lange holdbarhed og slidstærke materiale.

Jeg har så valgt også at henvende mig til enkelte igennem www.olympen.dk

Håber det kunne gøre dig lidt klogere på det :)

God aften Sunbao og tak for dit svar.

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

FaberFischer:

Hej Frederik

Tillykke med din online sportsbutik, jeg glæder mig til at se noget baskettøj til kvinder!

Hvis du skal have løbetøj på forsiden af din side, så ville jeg lade billederne følge årstiderne, så tilbuddet i skrivende stund indeholder langærmede bluser + tights. Og billedet ved siden af ville jeg skifte ud med noget mere efterårsstemning - så virker siden endnu mere aktuel.

En teknisk ting:

Når jeg loader siden, så ser det ud som om, at tekststørrelsen ændrer sig og felterne rykker sig en smule. Det kunne være fedt, hvis det kunne løses.

Det var lige et par input.

De bedste hilsener

Charlotte Faber Fischer

www.faberfischer.dk

Hej Charlotte,

mange tak for dit svar og input.

jeg får gjort indholdet på forsiden mere relevant i forhold til sæsonen - mange tak.

Angående tekststørrelsen og felterne, hvor og hvilken sammenhæng? Måske har det noget at gøre med hvordan css'en og javascript bliver loaded.

Vil du have besked når der er baskettøj..? ;)

God aften Charlotte og mange tak for dit svar

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige lidt i forhold til det jeg skrev.

Ikke tænkt på de bugs den viser i mit skærmbillede. Mit program der drillede :)

Skærmbillede 

PS. Fedt navn i har også! 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :

Min umiddelbare tanke er at du skal have optimeret din forside - den må ej negligeres, da det er indtrykket dine kunder får af din virksomhed. Jeg er som udgangspunkt ikke fan af at man skal scrolle ned for at se en vare man kan trykke "køb" ved - hvad med at putte informationen fra toppen ind i en slider? 

http://www.olympen.dk/produkt-kategori/mand/?filter_farve1=558&query_type_farve1=or Dine "tilføj til kurv" knapper virker ikke her. Desuden synes jeg det er ærgerligt at man bliver sendt til kurven når man har trykket én gang inden på et produkt. Hvad med at gøre sådan så produktet tilføjes, men at man kan shoppe videre - eller i det mindste får valget?

Langt hen af vejen en fed side, men der er lidt ting der skal forbedres Smile 

Hej Daniel,

mange tak for dit svar!

jeg noterer..

Jeg må nok ærligt indrømme at der ikke er gjort meget ud af forsiden endnu. Jeg er glad for at du kommer med gode konstruktive input - jeg helt enig. Jeg har overvejet slideren meget, men efter at have læst et sted..(kan ikke lige huske hvor), at statiske elemter(billeder) på en side virker bedre på folk end en slider og jeg har derfor faktisk fravalgt slideren. Det må lige genovervejes.

Tak fordi du nævner tilføj til kurv knapperne - det lader til at det der hastighedsoptimering med at slå filer sammen har ødelagt funktionen. Tak fordi du informerer mig og dette.


Angående viderestillingen til kurven så har du en mulighed for at shoppen videre derfra :) -  jeg ændrer det til at man ikke bliver viderestilt.

Mange tak og god aften Daniel! :)

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Pedersen:

Forsiden ser lidt forvirrende ud. Hvad med at lave et stort slideshow i stedet for de der små billeder?

Du har 5 stjerner nede i bunden. Hvorfor? Har du haft kunder der har gevet dig 5 stjerner? Eller er det bare noget havde lyst til at sætte? :p

Lav teksten om i bunden "Giv et like det hjælper - Tak!". om til evt. "Giv et like, det hjælper. Tak!". Eller bare skrive noget helt andet som "Følg os på Facebook".

Få sat Trustpilot op, det er mest professionelt og kunderne kender deres system og bliver trygge af det.

Få en Instagram, evt. med konkurrencer for at få noget opmærksomhed og markedsføring.

Har du sko? Hvor finder man dem?

Hej Jan,

tusind tak for dit svar. Jeg må få lavet et slideshow.

De 5 stjerner skal egentligt bare indikere jeg meget gerne vil have nogle anmeldelser fra kunder. Jeg har ikke lige sat mig ind i, hvordan det fungerer på facebook endnu. Jeg vil forsøge at bruge facebook med anmeldelser, da det er der folk er og hurtig oge nemme, at komme i kontakt med. Jeg har ikke helt bestemt mig for, hvor vidt jeg vil bruge trustpilot eller ej endnu.

Hvad er folks erfaring med trustpilot?

Jeg ændrer teksten i bunden til "Giv et like, det hjælper. Tak!" tak for det! :)

Ingen sko endnu :( jeg leder efter en god leverandør. Jeg har dog parkoursko, men de er ikke kommet op på shoppen endnu.

Rigtig god aften til dig Jan :)

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :

http://www.amino.dk/search/?s=trustpilot Prøv at læs et par af disse tråde, der har været meget debat på Amino omkring Trustpilot Smile

Fedt at se dig sidde og tage alle svar til dig, din webshop skal nok blive en succes! 

Godmorgen Daniel,

tak for deling til trådende. Jeg er i fuld gang med at læse dem nu.

Mange tak for din store tiltro. Det bliver en stor succes(fuck janteloven.. :) Beklager det grimme ordvalg.

Ha' en rigtig god dag! :)

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tillykke med din shop.

Lige en lille detajle: i din footer under "Alle dine fordele" står der hurtig besvarelse af mails hvis JEG ikke er online.

Skriv "hvis vi ikke er online" i stedet. Når du skriver vi lyder det som et større firma, og du er vel "vi" da du har flere hjælpere fx. alle os her i tråden som hjælper Wink

Held og lykke - og baskettøj er faktisk et område uden den store konkurrence ifht. fx løb. Jeg er selv lige startet igen og herhjemme kunne jeg kun lige finde hoopz.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Bladt:

Hej Daniel

Tillykke med din shop.

Lige en lille detajle: i din footer under "Alle dine fordele" står der hurtig besvarelse af mails hvis JEG ikke er online.

Skriv "hvis vi ikke er online" i stedet. Når du skriver vi lyder det som et større firma, og du er vel "vi" da du har flere hjælpere fx. alle os her i tråden som hjælper Wink

Held og lykke - og baskettøj er faktisk et område uden den store konkurrence ifht. fx løb. Jeg er selv lige startet igen og herhjemme kunne jeg kun lige finde hoopz.

Hej Jeppe,

tak for dit svar. Nu er jeg online :D Jeg skal vidst lige have gjort det til en vane at logge på fra telefonen til chatten, så er jeg der hele tiden :)

Tak for påmindelsen. Jeg får rettet til "vi". Er der flere grunde til, at skrive "vi" end at få det til at lyde som et større firma?

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)