Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlicitere min web side.. er det en god ide?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

jeg går med overvejelsen at overdrage ansvaret for min web side og aflønne baseret på salg. Det vil sige lave en samarbejds aftale med en web designer som så står for alt der har med web side at gøre, imod en procent sats af salget. Nogle der har prøvet det før?? er det en god ide?

Årsagen er jeg er træt af, skal vi kalde det, at blive snydt. Jeg har først betalt en web designer for min side (som stadig har mindre mangler), så fortalte web designer at SEO er seperat og det kostede extra. Et år efter og der kan prales med en håndfuld besøg om dagen og et meget begrænset salg.

Når man ikke kender til SEO og man bliver nødsaget til at stole på web designeren!? Hvilket indtil videre har været en dyr fornøjelse, så for ikke at fortsætte i samme rille, blive lovet en helt masse som alt er langt fra sandheden, tænker jeg at et samarbejde måske er bedre løsning.

Nogle med erfaringer ?

Findes dette koncept ?


Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Der er stor forskel på søgemaskine optimering og webdesign. Man kan sagtens lave en flot hjemmeside, hvor du kan sælge varer fra, men uden at give nogen former for hints til google om hvad den omhandler.

Det er ofte sådan, at web designere ikke altid er up-to-date når det kommer til SEO, da det ofte ændres og der kommer nye metoder at gøre tingene på.

Jeg er sikker på det sagtens kan lykkes at finde en der vil arbejde for en procentsats af omsætningen, det kræver bare at dine ting er nogenlunde i orden.

Mvh. Mads

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)