Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe øjne søges...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
Til Fru Hartmann;
Nu beder trådstarter ikke om at få nedgjort hendes produkter, så hvad med at finde ja-hatten frem i stedet for den negative attitude? 

Jeg kommer med et input til hvorfor der ikke kan sælges et sådan produkt.

Jeg tvivler på at det "fjerner lugten"

Selv den "lugtfri" udgave er jo med en "duft" af appelsiner (hvad det så skal gøre godt for på et toilet)

Et produkt, som sikkert sælger fint i USA, men ikke her......

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender vi jo desværre ikke din adwords-reklame, så det bliver en kommentar med forbehold. 

Har du overvejet at lave en unik landing-page til kampagne og eventuelt efter hvad de klikker på?

Din forside fanger nemlig rigtigt meget øjnene alle steder, fordi den er jo til dem, der bare besøger forsiden. 

En mulighed er hvert fald at du laver en landing-page, skærer end del af alle de menuer væk, så kun de essentielle links står der, fjerner eventuelt de der krænse baggrundsdetajler, forstørrer produkterne og teksten, highligther måske et tilbud på -10-20-procent og fjerner alt andet støj. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Mortenice:
Til Fru Hartmann;
Nu beder trådstarter ikke om at få nedgjort hendes produkter, så hvad med at finde ja-hatten frem i stedet for den negative attitude? 

Jeg kommer med et input til hvorfor der ikke kan sælges et sådan produkt.

Jeg tvivler på at det "fjerner lugten"

Selv den "lugtfri" udgave er jo med en "duft" af appelsiner (hvad det så skal gøre godt for på et toilet)

Et produkt, som sikkert sælger fint i USA, men ikke her......

Du har nok bedre styr på på det, end mig Fru Hartmann, omkring om der er segment til det i Danmark. Det er nok hvert fald ikke lige mig produktet henvender sig til.

Det, der dog undrer mig lidt ved din pointe, er, hvorfor trykker folk så på Adwords-reklamen? Nu har vi selvfølgelig ikke set reklamerne, så det er selvfølgelig lidt svært at svare på. Men jeg går ud fra, at der står en duft, der fjerner grim lugt fra toilettet eller sådan noget. Hvorfor trykker folk på reklamen, hvis ikke de er interesseret i sådan et produkt? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje, at vi skulle være nogle ret store idioter og rigtig dårlige forretningkvinder, hvis vi bruger så mange kræfter på at fortælle, at sprayen virker - hvis den så ikke gør det. Vi giver 100% fuld returret og det gør man altså ikke, hvis ikke lortet virker. Vi har ikke fået EN eneste flaske retur. Heller ikke fra vores forhandlere, som også har fuld returret. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jacob. Har overvejet det. Håbede bare på, at det input ville komme fra dem, der sætter ADW op......Men det er en god ide. Tak for input og god aften.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tine:
Den er praktisk talt næsten duftfri. Bruger den til allergikere. Indeholder limonene, cineol og beta-pinene.

Som duftallergiker, er jeg nødt til lige at bryde ind her.

Jeg havde set produktet på et Amerikansk site og håbet at den slags ikke kom til Danmark, da det er svært nok at være parfumeallergiker.

Ifølge Astma Allergi Danmark er limonene kategoriseret på listen:
"26 særligt allergene parfumestoffer" (Link til kilde)

Parfumeallergi er et stærkt voksende problem i Danmark - og for mig personligt har det udviklet sig så meget at det ikke bare var nok at udelukke brugen selv.

Det har givet mig problemer når diverse frisører og andet godtfolk har en trang til at spille "eksperter" og sælge produkter til andre mennesker som en parfumeallergiker ellers har instrueret dem om skal bruge parfumefrit.

Både min partner og andet er tit blevet påduttet diverse parfumerede produkter - også selv til gaver til mig.  De kører altid den samme smøre af: "Det er naturligt" og "Der er næsten ingen parfume i".

Faktisk kan naturlige parfumestoffer være de mest allergifremkaldende. Det fortalte den hudlæge jeg fik en lynhenvendelse til, da jeg pludseligt have den vildeste eksem over stort set hele kroppen. Faktisk gav "trenden" med tetræolie i sin tid en masse "nye kunder" til ham.

Men tilbage til spørgsmålet om Bounce Rate og AdWords.
Om din Bounce Rate overhovedet er dårligt vil jeg gå udenom. Jeg er sikker på at have læst at det ikke nødvendigvis er dårligt. 

Du fortæller ikke hvilke ord folk kommer ind på og hvilken side de lander på.  Så nu kommer jeg med lidt vilde gæt:

Du går efter søgeord som "potpourri" - og hvis de gør det, så lander de sandsynligvis på en side med billeder af sprayflasker, fremfor tørrede rosenblade etc. Altså søgte de efter noget helt andet end det de får på en af dine sider. Jeg ved ikke hvad der får folk til at søge efter potpourri, men et vildt gæt er at folk leder efter en værtindegave til en kvinde. 

Hvis de decideret Googler efter noget, der indikerer de leder efter dit produktnavn og "køb" eksempelvis, så ville det bestemt være værd at se hvad det er den potentielle kunde løber ind i på din webshop. (Det er det selvfølgelig under alle omstændigheder) 

Det kan også være en helt 3. ting, der gør at du - som jeg læser mellem linjerne - sender penge til Google via AdWords. Du har er et - i Danmark - relativt ukendt produkt, som jeg tvivler på nogen Googler efter. De Googler ej heller efter behovet for at sløre hvad de efterlader i æteren, da de ikke tror der findes et "fiks" til dette  - jeg gør i hvert fald ikke :-) 

Henry Ford bag Ford-bilerne sagde engang noget om at hvis du spurgte om folks behov og ønsker ville de bede efter hurtigere heste. 

Det kan også godt være at behovet er der, men det er noget, der mest bliver glemt hurtigt igen. Og hvis de ikke ved at der findes en løsning på det, så skal du virkeligt være kreativ for at få fat i dem på Google. 

Et sidste gæt: Kombinationen af at produktet er ukendt i Danmark og du har navnet "Poo" i dit domænenavn. Det er sandsynligvis kvinder der søger gaver til kvinder - og kvinder er ofte nysgerrige. Så når de søger efter tørrede blomsterblade som en sød værtindegave, kan det være at de bliver nysgerrige efter at hvad det er for en hjemmeside der har dette ord i sit navn - selvom det ikke lige er "poo" de søgte :-)

Hovedpointe:
Hvis du bruger penge på AdWords og det kun er en udgift, så drop den indtil videre. 
Evt få en dygtig AdWords-konsulent til at se på det. Mit gæt om at dine potentielle kunder ikke søger efter dit produkt er kun baseret på gæt udfra dit oplæg. 

Hvis det er et ukendt produkt i Danmark tror jeg det er vigtigt at være superkreativ. Både mht markedsføringskanal og budskab.  Jeg ville nok kigge på Facebook først.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita - tak for grundigt svar. Vil lige sige, at jeg er også sygeplejerske og urtemediciner. Har testet Poo forfra og bagfra på luftvejs,- og hudallergikere mm - fordi jeg ville være sikker på, hvordan produktet reagerede etc. Er godt klar over at "rene" olier på ingen måde kan friholdes fra at være allergener. Lige så lidt som "ren" mad som nødder og tomat.
So far har ingen "klaget" eller observeret gener. Har man problemer med duft anbefaler jeg, at spraye lige inden man forlader toilettet. Duften forsvinder efter kort tid. Men naturligvis er duftallergikere/hadere ikke mit segment. På arbejdspladser anbefaler jeg altid et toilet uden Poo-Pourri - så kan ansatte selv vælge, hvilket toilet de vælger.

Tilbage til søgeord, så kigger jeg på dine forslag. Interessante observationer som jeg vil gå videre med. Nok for nu og TAK for din tid og dejlige input. Sov godt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

PS det er naturligvis ikke "produktet der reagerer" men dem der bruger det!! Er vist træt nu!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)