En "normal" webshop vil typisk konvertere imellem 1 og 2%. Altså 1 eller to kunder, pr. 100 besøgende. Derfor kan jeg ikke få ret meget ud af de tal du lister :-)
Men. Det store billede på forsiden, synes jeg er alt for stort. På min skærm skal jeg scrolle for overhovedet at se produkterne og det er vel, produkterne som er det vigtigste? Jeg er med på at billedet linker til Global kategorien, men synes det er alt for dominerende.
Der er ingen tekster overhovedet på de produkter jeg har kigget igennem (KAI knive). Hvorfor ikke? Nu er jeg oprindelig kok, så jeg ved udmærket hvad de forskellige knive er gode til, men du henvender dig jo til private forbrugere, som ikke ved det.
Når man f.eks går ind på: http://www.knivblokken.dk/shop/global-27c1.html - Så er alle de knive man ser på første side, på tilbud, det virker lidt useriøst. Og leder tankerne hen på at tilbud nok er normalprisen, hvilket jo er ulovligt. (At skilte med tilbud, hvis de sælges til det der er din normalpris.)
http://www.knivblokken.dk/shop/profile.html - Er meget tynd, hvem står bag og hvorfor, vi har jo nok regnet ud at i sælger knive?
Nu ved jeg ikke hvilke søgeord du har i din AdWords kampagne, men hvis nogle af dine annoncer linker til produkter uden tekst, så betaler du en alt for høj klik pris, da du har en lav kvalitets score så.
Der er et problem med det visuelle, som desværre gør sig gældende for mange DanDomain webshops: Når du går ind på et produkt, scroller ned, putter produktet i kurven, så kan man ikke se det, der kommer igen visuel notifikation om at varen er kommet i kurven, så mange vil overse det og tro shoppen ikke virker.
Samtidig, når man så opdager at varen faktisk er kommet i kurven, så er "kurven" nærmest umulig at klikke på. Man burde kunne komme til kurven ved at klikke på den grønne cirkel, men der åbner så en mouseover cirkel som viser kurvens indhold, fint nok, men i den mouseover cirkel som viser indholdet, kan man nærmest ikke klikke videre fra. Man skal enten klikke på "Min kurv" eller den lille pil, for rent faktisk at komme til kurven.
De sidste to punkter jeg nævner, koster dig kunder, rigtig mange kunder.
Håber du kan bruge min kritik til noget :-)