Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af hjemmeside efterlyses.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Energikøb Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at opbygge min hjemmeside http://energikoeb.dk/, som giver private og erhverskunder mulighed for at indberette og få kontante tilskud til boligforbedringer. Det hele foregår via et online baseret indberetningssystem hvor man indtaster sine energiforbedringer. Der er sikkert rigtigt mange der ikke ved hvad energibesparelser/energitilskud er, så jeg håber at siden kaster lidt lys over hvad det hele handler om.

Vil gerne have jeres meninger om brugervenlighed af hele siden samt systemet man indberetter i. 

Ser frem til at modtage jeres input til forbedringer til sitet.

Mvh

Kim

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ekstremt langsomt....

Og hvad skal du have for denne "tjeneste"?

Hvad gør du, som man ikke selv kan gøre direkte? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Spændende koncept, og generelt flot hjemmeside :) 

Jeg har et par ting som jeg umiddelbart kunne sætte en lille finger på.

- Tekstfarven på understående billede bedes du venlig rette straks :-) Av mine øjne..når jeg forsøger at læse det.

 

- Indtil du får nogle flere facebook likes, ville jeg ikke reklamere med det antal i min header, hvis jeg var dig. Er facebook en vigtig del af dine strategi generelt? Kunne du bruge bruge pladsen i din header til nogle referencer, udtagelser eller noget andet der skaber troværdighed omkring dit brand.

- Hvis du gerne vil have folk til at kontakt dig i din kontaktformular i højre sidebar, på dine underside, forslår dig du skriver en tekst med noget call to action. Pt. er den meget standard. Dette kunne foreksempel være "Har du spørgsmål om energibesparelse? Kontakt os, og får svar indenfor 24 timer". Eller noget i den stil.

Held og lykke med projektet! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)