Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til vinbar søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en gut medio trediverne, som ønsker at foretage branceskifte.

Jeg har budt på lokaler, til en yderst rimelig pris, på Nørrebro, hvor jeg vil starte en vinbar op (forretningsplan er lavet men det er klart at den tilrettes så vi begge får medbestemmelse på konceptet). Sælger sagde først nej til tilbuddet, men er kommet tilbage med et rimeligt modbud. Jeg havde oprindelig en partner men pludselig fik han kolde fødder og trak sig. Så det var en STOR spand kold vand i hovedet. Jeg ønsker at have en/(maks. to) partnere at kunne sparre med, dele arbejdsopgaver, vagter, få mere fleksibilitet, nogle at dele risikoen med etc etc. Man vil nemt kunne have et job ved siden af på eks. 15-18 timer eller en ugentlig døgnvagt eks. 

Den partner jeg skal have skal have hånden på kogepladen som jeg og ejerskab/ejerandel skal være fifty/fifty. Kapitalbehov til afståelse samt istandsættelse og indretning af sted ca. 150-175.000 kr. pr. mand (der stiftes et ApS). Stedet har også udepladser. Det sted jeg har fundet er yders interessant til prisen og huslejen er lav, så stedet er et supergodt begyndersted. Dermed vil jeg også betegne risikoen som Lav. Der er køkken (koldt) men man må gerne bage.

Jeg arb. selv indenfor den finansielle sektor og har tidl. arbejdet 7-8 år indenfor restaurations branchen.
Jeg er pålidelig, stabil, open minded og 100% til at stole på.

Du skal have ovenstående egenskaber, være 100% seriøs, forberedt på en stor arbejds byrde i starten, have den angivne kapital til rådighed, m.v. 

KUN seriøse henvendelser.

God weekend... 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)