Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp med affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en 22 årig pige, der lige har fået øjnene op for affiliate marketing! Mine evner indenfor branchen er derfor stadig minimale, men efter at have læst en masse gode råd og tips herinde på Amino og andet godt læsemateriale på diverse hjemmesider, har jeg fået fat på det mest basale.

Det kan godt være det er et ret dumt spørgsmål, jeg kommer med nu, men jeg kunne godt tænke mig, at vide om det er muligt at blive partnere med flere forskellige firmaer der understøtter affiliate programmer på én gang, også reklamerer for dem alle på min kommende hjemmeside? Og skal man være cvr registreret for at have med affiliate markedsføring at gøre? 

Jeg håber jeg hører fra jer! 

Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AC

Jeg benytter mig af Partner-ads til mine affiliate projekter. Hvis du tilmelder dig får du adgang til en lang række forskellige affiliateprogrammer, som du kan kombinere på din side som du vil. 

Hvis du regner med at omsætte for over 50.000 kroner skal du CVR registeres. Min anbefaling vil være at undlade dette til at starte med. 50.000 kroner er mange penge i denne branche, og især som nybegynder.

Håber du kunne bruge mit svar til noget. Skriv endelig hvis der er mere, eller hvis du skal have hjælp til opsætningen af din hjemmeside. 

God arbejdslyst. 

Vh. 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hopper lige med på denne tråd. Er du sikker på, at det er et CVR man skal registreres med? Er et CVR ikke til stiftelse af en virksomhed? Jeg troede, at man skulle moms registreres, når man kom over 50.000 om året, men det kan selvfølgelig godt være, at det er det samme? Synes bare ikke, at jeg har hørt om, at man bliver nød til at stifte virksomhed som affiliate?

Håber at du også kan give et svar her, er også selv ny indenfor affiliate :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med partner-ads :-) Derudover kan du prøve at finde nogle flere guides og blive klogere på hvordan du får mest ud af affliate.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Michael 

Jeg skal på ingen måde sælge mig selv som ekspert ift. stiftelse af virksomhed mm. men lad mig lige slå det fast - Du skal ikke stifte virksomhed som affiliater. KUN hvis du regner med at omsætte for over 50.000 kroner årligt. 

Fedt du er startet med affiliate - også held og lykke til dig :)

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

først vil jeg gerne lige sige tak for svar.

Jeg har tidligere været inde og tjekke Partner-ads, og det var også noget jeg fik lyst til at benytte mig af, da der jo er mange forskellige affiliate programmer man kan vælge imellem, som du også skriver. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er muligt at tilmelde mig f.eks. Tradedoubler og Tradetracker samtidig? 

Mvh

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det :)

Kan man ikke "nøjes" med at sætte indtægten fra affiliate som B-indkomst? Og ellers så lad os håbe, at der kommer en anden forbi, som kan svare på det.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til AC 

Ja det er bestemt en mulighed, mange affiliatesider kombinere forskellige programmer som det eksempel du nævner der. Bare giv den gas. 

Vh. 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

AC_:

Hej Simon, 

først vil jeg gerne lige sige tak for svar.

Jeg har tidligere været inde og tjekke Partner-ads, og det var også noget jeg fik lyst til at benytte mig af, da der jo er mange forskellige affiliate programmer man kan vælge imellem, som du også skriver. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er muligt at tilmelde mig f.eks. Tradedoubler og Tradetracker samtidig? 

Mvh

Hej,

Du kan tilmelde dig alle de netværk som du har lyst til og det er også en god ide da annoncørerne ikke er tilmeldt alle netværk.

Mvh

Nils

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)