Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler & Grafiker søges til startup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
** Først vil jeg starte ud med at sige at navnet på projektet ikke endeligt er fundet endnu, men lige nu går det under navnet NemGrafik 


- Om Startup-konceptet:
SmartGrafik er et endnu uset og unikt koncept, der sætter helt nye rammer for design bureauerne.
Rigtig mange virksomheder er langt bag ud med den grafiske del, både på sociale medier, hjemmesider, flyers, logoer mm.
Det er der selvfølgelig også en grund til: Det er besværligt, dyrt og så er der 100 andre ting at se til som virksomhedsejer.

Smartgrafik tilbyder at stå til rådighed for virksomheden, når der er brug for noget grafisk. Det gør vi hvis virksomheden indbetaler et fast beløb, hver måned. 

Efter betaling modtager virksomheden et link til registrering på vores back-end panel, hvor der kan tilføjes opgaver og hvor svaret/materialet også bliver sendt tilbage til kunden/virksomheden. 

Ideen har jeg fået gennem lange perioder som grafisk freelancer.
Selvom jeg ikke har nogen uddannelse i grafisk design, har jeg alligevel formået at opbygge en så stor kundegruppe, at jeg til sidst måtte vælge sortere fra - der var alt for mange.

Der er simpelthen en så stor efterspørgsel, nu hvor internettet er blevet så stort som det er i dag.
Nye virksomheder stiftes hele tiden, faktisk hver eneste minut, og lige nu mens du læser dette her.
Og alle af de virksomheder har på et eller andet plan brug for en hånd, når det kommer til den grafiske del.


- Hvad forventes der af dig som grafiker?
Af dig som grafiker forventer jeg at se en spændende portfolio eller en på andre måde nogle referencer.
Derudover ser jeg også gerne at du er uddannet, eller i hvertfald under uddannelse. Skulle det være sådan at du har et ekseptionælt talent, så send mig da an besked alligevel! :-)


- Hvad forventes der af dig som webudvikler?
Der forventes af dig som webudvikler at du er super kompetent og brænder for det du lave.r
Du kommer bla. til at stå for at lave vores website, og på en eller anden måde en "ekstern" side hvor virksomhederne kan logge ind og gennemse opgaverne, tilføje dem og mm. 
Hvis du har nogle interessante referencer at vise, så kunne det ikke være bedre. 

- Men Miklas, hvem er du?
Du er kommet til den helt rigtige person hvis du vil have svar på det spørgsmål, det er jeg nemlig ekspert i!
Mit navn er som nævnt Miklas, jeg er 17 år og så går jeg på HHX.
Jeg brænder for iværksætteri, og arbejder rigtig meget med forskellige projekter, store som små - hele tiden.

Udover at jeg kan hjælpe til med de grafiske opgaver, så håber(ved) jeg at der kommer til at være rigtig mange ting som konceptudvikling, markedsføring, kundekontakt, general administrering osv. som jeg hovedsageligt kommer til at så for på dette projelt. 

Skulle du have interesse i projektet?
Send en pb her på Amino, tilføj mig på facebook (Miklas Kroager), eller smid mig en mail på mkroager@gmail.com 

 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun fået en enkelt henvendelse, og kunne helst sikkert godt bruge nogle flere! :-)

 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom med dem! :-)

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en gang salgsgas Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Hold da op en gang salgsgas Big Smile



Hvis du mener det, så lad være med at svare Remy.

Manden har ikke gjort dig ondt! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)