Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

FrankJor:

Emilborg:

Har skrevet dette ang. de trafik og besøgende, har aldrig lovet et bestemt antal eller noget.

"Hej igen.

Med facebook reklame mener jeg bare at jeg smider et billede eller en status op på min side med link til din webshop og evt. facebook side.
Alt afhængigt af hvor meget folk kan lide det der bliver postet jo større er rækkevidden på de personer der kommer til at se den.
Har fx. smidt videoer op som over 100.000 har set."
Og det var så aftalen. 1000,- kr. for et opslag på min facebook side.

Det her sammen med de andre indlæg, lugter lagt væk af en utrolig utroværdig affære.

Der loves, så vidt jeg kan se, ikke andet i det indlæg, end et opslag på facebook!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

rainerbay:
Jeg truer ikke med "rocker lignende" metoder, på ingen måde (ved ikke hvor du har det fra) ; jeg truer faktisk slet ikke folk men konstaterer og følger op. En enkelt herinde kalder mig en idiot og det er ikke lovligt. Kalder man folk idiot, evnesvag, spasser, mongol eller lignende så kan man faktisk få en dom for det og hvorfor skal folk have lov til at kalde mig en idiot når jeg ikke er det?

Hmm... Så simpelt er det ikke. Idiot er ikke en betegnelse for noget bestemt. - Var du .eks. blevet kaldt mongol, så kunne det undersøges om du faktisk ER mongol (Det er en medicinsk betegnelse for en ganske særlig genfejl). - Er du ikke det, så er du blevet kaldt noget du ikke er. Idiot er ikke en anerkendt betegnelse for noget som helst. - Og derfor kan man ikke bare sige, om manden har ret eller ej.

Mange vil nok sige, at folk der OPFØRER sig idiotisk fint kan kaldes idioter. - Og det er så igen in subjektiv vurdering, om nogen opfører sig idiotisk!

rainerbay:
Læser du alle indlæg så vil du faktisk erfare at en del er blevet snydt af en vis herre, IKKE kun mig. en del har undladt i det hele taget at købe hans ydelser fordi han virker utroværdig.

Her læner du dig op af en injuriesag. - Du skriver i flere indlæg, at du HAR fået det indlæg på FB. - Hvis du har det, så har hen, juridisk, ikke snydt dig. - Jeg kunne ikke forestille mig at han ville køre sagen. Men du har lige kaldt manden for en der synder, selvom du flere gange har sagt, at du har fået hvad du betalte for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
Hmm... Så simpelt er det ikke. Idiot er ikke en betegnelse for noget bestemt

Den danske ordbog skriver om "idiot" at det er en "person som opfører sig meget dumt, mærkeligt eller irriterende".......  Hmmmm den lader jeg lige hænge ukommenteret............

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Klemmensen:

rainerbay:
Læser du alle indlæg så vil du faktisk erfare at en del er blevet snydt af en vis herre, IKKE kun mig.

Så du indrømmer faktisk at du ikke er en hæderlig forretningsmand og snyder folk? :O

Damn hvordan kan du læse den sætning så forkert? Den er lige ud af landevejen? Shit!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Emil Klemmensen:

rainerbay:
Læser du alle indlæg så vil du faktisk erfare at en del er blevet snydt af en vis herre, IKKE kun mig.

Så du indrømmer faktisk at du ikke er en hæderlig forretningsmand og snyder folk? :O

Damn hvordan kan du læse den sætning så forkert? Den er lige ud af landevejen? Shit!

Well, hvis du havde læst lidt længere nede ville du have fundet ud af det :)

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden forstod jeg godt hvad han mente, jeg ville bare lige pointere at det godt kunne misforstås - Det viser sig at jeg var den eneste der bed mærke i det ;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Nu kan vi vist ikke få mere konstruktivt ud af denne tråd

Derfor låser vi den og ønsker en fortsat strålende søndag. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)