Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny odds-gruppe søger administratorer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har netop valgt og vil starte en odds gruppe på Facebook, og vil derfor gerne finde nogle partnere som ville være med til et godt projekt. Idéen er at gøre den til den foretrukne odds-gruppe for folk. Min egen lille plan er at starte en hjemmeside op senere hen hvis gruppen for succes, som man kan kan tjene nogle penge på. Men der må vi se. 

Er du frisk på at drive en gruppe med mig, samt skabe højt humør, så kontakt mig. Her eller besked.

Er klar på at starte op lige så snart jeg får den første besked fra en interesseret.

Kan i have en god aften.

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Kan ikke sende dig en besked, men smid mig en mail med dit nummer på petermuller@hotmail.dk.

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne måske også være interesseret. skriv en mail til dnissen50 (at) hotmail.com, hvis du stadig leder

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 
Hvis du stadig ikke er kommet igang må du gerne smide en mail med din ide :)
Emil93falk@hotmail.com 

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Beklager det sene svar. Har haft meget travlt de seneste par dage og har ikke lige haft tid til at være på Amino. Tak fordi i har skrevet. JA jeg søger stadigvæk nogle administratorer, som køre med et godt overskud. I må meget gerne have noget dokumentation for det på en anden måde. Vi er lige nu 6 administratorer, men 3 af dem blev mest ansat for lige at få gang i opstarten. Vi er således 125 medlemmer og har allerede et overskud på 3.500-4.000 kr. efter bare fire dage. Er i stadigvæk interesseret må i gerne skrive til min odds profil: https://www.facebook.com/MDLiveodds så vi kan aftale nærmere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt en besked, tjek 'andet' mappe :)

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge.

Læg mærke til at jeg har svaret her i morges :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)