Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook app

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har igennem et stykke tid gået med en tanke/ide, som jeg nu arbejder på at realisere.

Jeg søger i den forbindelse en person der kan hjælpe mig med at udvikle en facebook app og meget gerne også kunne hjælpe med design og udvikling af en tilhørende hjemmeside.

Det vil være en fordel, hvis du også har indsigt i Facebooks mange snørklede regler, så vi undgår at træde nogen over tæerne eller decideret bryde med de mange regelsæt.

Da jeg jo som de fleste små iværksættere ikke har de store midler at gøre godt med, så foretrækker jeg en person, der tror på at min ide kan udvikle sig over tid og på den måde skabe fremtidige ordrer og indtjenning for dig og din forretning via mange nye udviklingsopgaver fra min side i takt med at ideen udvikler sig.

Du skal derfor være parat til at give afkald på den store indtjening i starten af projektet og tro på at vores samarbejde på længere sigt vil skabe stor værdi for dig og din forretning.

Jeg forestiller mig som antydet i ovenstående at starte i det "små", hvilket jeg også håber gør sig gældende for det arbejde du evt. skal udføre, men smid mig en privat besked for mere info og lad os tage en snak derfra.

God dag.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)