Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affililate marketing!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  easy-media.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg har lige startet denne webshop www.easy-cigaret.dk op med salg af e-cigaretter, hvor jeg sælger e-cigaretter i høj kvalitet og i et stilrent dansk design - men da hverken Facebook, Bing eller Google tillader betalt markedsføring og siden endnu ikke er højt placeret i de organiske resultater, kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen har andre forslag til hvad jeg evt. kunne gøre, for at få gjort opmærksom på webshoppen.

På forhånd tak!

Claus

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader facebook og google ikke betalt markedsføring? Hvad lever de så af? Altså hvis du har en facebook side kan du gøre det at du kan booste dine opslag, så folk der ikke har liket siden stadig ser den. Det koster selvfølgelig lidt, men min erfaring er at det for det meste kan svare sig, da man også henter nogle likes til sin side på det, og derfor kan man til sidst undvære at betale for det.

Hvis du har brug for hjælp til at sætte det op, så skal jeg nok hjælpe dig gratis. Skriv en pm hvis det er.

Fra Valby
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  easy-media.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar og tilbud om at hjælpe, og jo selvfølgelig tillader Google og Facebook normalt betalt markedsføring - men ikke når det gælder e-cigaretter.

Jeg er selv ejer af et mediebureau og har arbejdet med AdWords og Facebook markedsføring i mange år, så det har jeg helt styr på. Men det er som sagt heller ikke muligt at betale sig til at booste min side på Facebook, igen pga. at det er e-cigaretter der er tale om.

Jeg er på udkig efter alternative muligheder til Google og Facebook :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

FBT:

Tillader facebook og google ikke betalt markedsføring? Hvad lever de så af?

Tillader ikke betalt markedsføring på produkter som e-cigaretter :)

Igang med noget SEO, der er ret meget trafik (og derved også konkurrence) på det marked.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Valby
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  easy-media.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er allerede i gang med SEO og linkbuilding, men da siden er helt ny søger jeg alternative muligheder indtil siden placeres højt på Google :)

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en idé at køre en Instagram konto op og lege med noget videoproduktion til YouTube, selvfølgelig med udgangspunkt i nogle koncepter der matcher din nye virksomhed! Evt. gå efter at skabe en viral video, det kunne give et gevaldigt boost. Jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, men hvis jeg var i dine sko ville jeg helt sikkert prøve at lave nogle kreative tiltag i den retning, nu hvor mulighederne for betalt markedsføring online er så begrænset Smile

Fra Valby
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  easy-media.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joel og tak for dit svar,

Synes det lyder som en god og anderledes idé, men så skal det nok være idéen til videoen der skal være det bærende, før det kan opnå en viral effekt - det vil jeg lige tænke lidt over, hvordan det kan gøres bedst. Tak for tanken :)

Claus

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  easy-media.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, dem vil jeg lige prøve at tjekke ud :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)