Hej Gustav.
Jeg tror, at en god kampagne, kan gøre noget godt, men ikke alle kampagner virker lige godt i praksis som i teorien. Derfor vil jeg foreslå dig at lave en A/B splittest på fx. to forskellige bannere, som præsenterer fx. to forskellige tilbud. Dette kan du eksempeltvis gøre med på visualwebsiteoptimizer.com. Der findes en masse videoer, som viser, hvordan du opretter splittest og måler konverteringen. Fx SmartWeb har en dansk introvideo på youtube, som er ret lige til.
Derudover tror jeg også at "demoer" til bloggere eller andre i mediebilledet ville være givtigt.
Facebook annoncer konverterer generelt... Elendigt. Lidt over 100 klik uden salg undrer mig ikke - har før haft 500 besøgende fra facebook uden salg, selvom min generelle konverteringsrate har været 5%.
Downtown kan muligvis være behjælpelige med at skubbe gang i butikken - det kræver blot i giver 50% rabat på et produkt og derudover giver dem en aftalt provision.