Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at blive kendt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er nævnt i den her tråd, så ville jeg nu også synes at synergien imellem et radiospot+facebookside+hjemmesiden ville give et godt resultat, da du rammer lokalområdet vha. et radiospot i lokalradioen, og derefter svinger de forbi din hjemmeside, eller ser din facebook side for at derefter gå ind på din hjemmeside. Hvis du virkelig vil gå hardcore med annonceringen, så også få en annonce i avisen+ de førnævnte, for de giver en god synergi imellem dem, dog bliver det jo lidt alá en kampagne hvis du vælger at tage så mange kanaler, og måske ville det være bedst bare at have din facebookside og hjemmeside til at starte med, de er et must, og det koster jo næsten ingenting at oprette dem.

Det var bare lige mine tanker omkring det :)

-Martin 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle jer, der anbefaler radiospots og avisreklamer:

Har I set så meget som én case, hvor de markedsføringsformer bevisligt har været profitable, eller synes I bare, det lyder som en god ide?

Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Fra  KomPlet Malerfirma Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for jeres viden og ide'r. Jeg har fået nogen ting afklaret.
Jeg vil tage kontakt til nogen af jer med henblik på at få lavet en hjemmeside, kan godt se at det er nødvendigt.
Der er desværre ikke penge til at lave den helt store markedsføring, så vil undersøge hvor jeg får mest omtale for pengene.

Stor tak herfra.

Jimmy

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KomPlet Malerfirma / Zulubeer!

Vi, hos Erhvervshjemmesider.dk, laver simple, overskuelige og effektive hjemmesider. Formålet med hjemmesiderne er, at når folk søger efter dig på nettet eller en maler i dit område, så dukker du op. Samtidigt er det vigtigt, at du kan vise et professionelt image i form af en repræsentativ hjemmeside. Ydermere skulle den besøgende kunne relevante informationer omkring dig, din virksomhed samt dine ydelser og hele tiden have muligheden for, at tage kontakt til dig så snart tanken skulle opstå.

Udover hjemmesiderne arbejder vi også med grafik - vi kan altså også udarbejde et logo og nogle tryksager til dig i form af visitkort. Jeg ved at min partner Simon arbejder en del i at opsætte Google Adwords reklamer, så det er han dygtig til, hvis det skulle være i din interesse.

Jeg tror, at vores koncept rammer dine behov ret godt, derudover har vi nogle "iværksætter-venlige" priser.

Er det noget der vækker din interesse og vil høre mere om - ganske uforpligtende er du velkommen til at tage kontakt!

Se evt. referencer her: http://erhvervshjemmesider.dk/#referencer

Vh. Samuel Glaes

Mobil: 53 20 50 50

Mail: samuel@erhvervshjemmesider.dk

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden vi flyttede fra danmark havde vi en butik der solgte computere stereo og fjernsyn.  hver gang vi kørte en radiospot mangedoblede vi vores salg i ugerne derefter,   så for os har det helt klart haft en virkning.  problemet er jo nok nærmere prisen.  for en uges radiospot lokalt  løber nemt op i 15.000 kr og det er selvfølgeligt lidt dyrt.  for man skal jo tjene de penge ind igen. 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)