Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender E-smart.dk?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent Fup.  Firmet er lukket.  Folk har mistet deres penge.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan jo meldes til politiet for svindel -cvr har navn og adresser, så dejlig er vel til at finde og sagsøge.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=35701788

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Jeg forstår simpelhen ikke i gider bruge jeres tid på det firma, når i bliver snydt ville det ha været billigere at købe hos en seriøs sælger i stedet :-)

Hvis de virkelig kan sælge til den pris ville jeg være i stand til at aftage det hele (vi snakker container) så hvorfor bruge tid på at sælge en af gangen?

1 stjerne fra 2 læsere.. ha ha...  (hvem griner af hvem?)

Kan kun sige alle som har købt efter den 30 juni og læst denne tråd er selv ude om det

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man skal melde til politiet så kan man lige så godt ringe til Dronning Magrethe hun er sikker lige så ligeglade som det uduelige politi vi har i Danmark

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hanne 6950:
ringe til Dronning Magrethe

Stik mig nummeret, så giver jeg meget gerne Hendes Kongelige Højhed et kald - eller fanger hende på mobilen - kunne være en fed snapchat Wink

Spøg til side - kan godt følge dig, men på den anden side, så er det jo også forkert ikke at gøre noget. Det er lidt ligesom at gå til valg. Din stemme alene betyder intet, men stemmer du det ikke, så kan du heller ikke tillade dig at brokke dig over politikerne :)

Hilsen Morten

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

John S. Larsen:
Nogle der kender disse og ved om de rent faktisk sender evt. bestilte produkt?

Hej John

Som flere råder dig til i denne tråd, vil jeg helt klart holde mig væk fra den type tilbud, også selvom webshoppen er registreret i CVR. I den forbindelse vil jeg råde folk der handler på nettet, at se efter om der er et gyldigt CVR nummer - jeg er efterhånden stødt på mange webshops hvor der blot er skrevet et fiktivt CVR nummer - det samme gælder for telefon nummer hvor det er oplyst som et taletidskort på DGS, hvilket jo giver en køber en falsk tryghed og sælger en mulighed for næsten at være anonym. Under alle omstændigheder ville jeg søge lidt rundt på de forskellige sociale medier, samt de store søgemaskiner for at tjekke, om der skulle være skrevet nogle artikler om virksomheden (eller ejeren), inden jeg ligger en ordre - lige her kan det godt svare sig at lure på et par undersider, ikke kun side 1 på Google eksempelvis.

Jeg er desværre selv blevet fuppet omkring telefonpasning/support af webshop med autodele og vedkommende er stadig på Amino og svindler sig til alle mulige services og skifter navn på sin webshop, produkter og telefonnummer fra tid til anden, så snart vedkommendes ugerninger er opdaget af køberne. Det kan meget let være ham der også står bag denne webshop du oplyser. Siden du skriver om, var ikke tilgængelig da jeg prøvede at søge den frem i dag...blot til info.

Omkring Trustpilot vil jeg blot oplyse at den ikke nødvendigvis giver et nøjagtigt billede af en given webshop. Det er muligt at få fem stjerner anmeldelse selvom en person aldrig har købt i en webshop og det samme gør også sig gældende den anden vej Smile - men ok man kan få en indikator på om man burde købe i en given shop.

Hvis det er brugte varer de sælger, ville jeg nok benytte DBA og købe af én der er nemid registereret, her kan man også forhandle sig til en god pris Big Smile. Der er vist også en uskreven regel: Hvis man syntes noget lyder for godt til at være sandt er det nok også sådan dét er Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo altid trist når folk scammer markedet, da det rammer hele vejen rundt. Specielt da der er så mange problemer omkring salg af iPhones generelt.

Men vi her hos www.phonetrade.dk er helt seriøse omkring salg/opkøb af brugte smartphones, tablets eller computere. Så tag meget gerne et kig forbi :)

Der er også lidt presseomtale omkring os :):

www.epn.dk/job/karriere/ECE6901333/baggardsdrenge-vil-udfordre-den-bla-avis-med-en-skruetraekker/

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Manden bag E-smart er anholt i dag

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT!:)

men noget du har mere info om? avis artikler eller lignende? kunne da være sjovt at se lidt mere om det...

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)