Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback & gode råd til webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay ;-) så er det jo "heldigvis" mig der fejlvurderer dine produkter! Har nok bare svært ved at ignorere min egen stil! Må jeg høre, hvordan du markedsfører dig?? 

Fra Glostrup
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 24
Fra  dress-code.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, jeg håber i hvert fald at det er sådan det ér. :P Men apropos 'Unikt', altså mig bekendt kan du ikke købe mine produkter andre steder i landet - så allerede dér, er det vel ret unikt. Skjorterne, som jeg har tænkt mig at udvide med synes jeg er virkelig lækre, går selvfølgelig selv i dem når der er anledning til det. Gennemførte og rigtig flotte dobbeltkraver, og så er der gjort lidt ud af at placere knapperne i et specielt mønster også, og det synes jeg er meget fedt. :) 

Jeg markedsfører mig på facebook via salgsgrupper og betalte annoncer og så er jeg lige begyndt på adwords også, hvor jeg har de fleste af mine annoncer på første side ovre i højre kolonne. :) Udover det er jeg igang med at bikse nogle miniplakater sammen, til ophængning på forskellige skoler og offentlige steder. Sidst men ikke mindst søger jeg en dansk "Youtuber" med et fornuftigt antal følgere, der har lyst til at lave en unboxing video for mig, mod at han selvfølgelig får lov til at beholde de produkter jeg sender. :)

Håber det var svar nok.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)