Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste placering af markedsførings kroner?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg bruger adwords og synes det giver et ok afkast, men jeg vil gerne gøre mere for at markedsføre min lille ny webshop www.vandfilter.net. 

Spørgsmålet er derfor:

Hvor er det bedste sted at placere sine relativt få markedsførings kroner, hvor man helst hurtigt kan mærke det i omsætningen (udover adwords)?

Har forsøgt at finde diverse bloggere o.l. til at teste produkter, men har ikke fundet ret meget i min varekategori hvor der er nok læsere til at jeg mener det er det værd.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:
Hvor er det bedste sted at placere sine relativt få markedsførings kroner, hvor man helst hurtigt kan mærke det i omsætningen (udover adwords)?

Discovery, National Geographic? begge hører til under SBS TV

Min-Mave.dk - DK's største site for gravide og nybagte mødre - der ringer du på 28554455 :)

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tak for forslagene, nu tror jeg ikke mit budget rækker til TV desværre.

Og hvad har gravide og nybagte mødre at gøre med mine produkter?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at du henvender dig til naturmennesker, så det kunne være en idé, at lave et nyhedsbrev målrettet det segment, hvor du (også) kan reklamere for dine produkter.

Nyhedsbrevet er en billig løsning af få op at stå og giver dig mulighed for at reklamere overfor din kundegruppe, gang efter gang.

Dit nyhedsbrev kunne indeholde "hiking-ruter i Danmark", "drikkevandskvalitet i åer og vandløb", "overlevelsestur i Sverige" etc.

For at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev, kan du belønne folk der tilmelder sig nyhedsbrevet med en guide (i PDF-format) omkring noget din målgruppe er interesseret i. Det kunne f.eks. være "de 10 bedste steder for trekking i Europa" (Eller hvad der nu din målgruppe er hyper-interesseret i).

Og så kommer vi til din eksterne reklame der trækker folk ind på din side hvor de kan tilmelde sig dit nyhedsbrev: Her kan du enten bruge AdSense og finde frem til relevante hjemmesider og blogs der henvender sig til din målgruppe og reklamere for dit nyhedsbrev i gennem der. Eller, hvis de blogs og hjemmesider du finder ikke bruger AdSense, til at købe reklamepladser "manuelt".

Det kan enten være på steder der allerede sælger reklamepladser eller steder hvor der indtil nu ikke er nogen reklamer, hvor du tilbyder penge for at din reklame kan blive placeret.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Og hvad har gravide og nybagte mødre at gøre med mine produkter?

På din hjemmeside skriver du; "Vi anbefaler alle at have et vandfilter liggende til brug i nødsituationer, og desuden også hvis du planlægger en aktiv rejse i udlandet."

Lige netop der ser jeg da et potentielt emne i gravide og nybagte mødre, som (vel) gerne vil være sikre på rent vand til sig selv og "kræet".

Dit produkt henvender sig vel til alle....

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Dit produkt henvender sig vel til alle....

Helt korrekt - men tror målgruppen og derved placeringen af markedsføringskroner kan være bedre.

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 15
Fra  SocialSuccess Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Godt at du allerede bruger Google AdWords og der er positivt afkast, det indikerer at du bruger det korrekt :)
En anden form for digital markedsføring er annoncering via sociale medier såsom fx Facebook. Det unikke ved Facebook er, at du kan markedsføre dit produkt til præcist den målgruppe det er relevant for. I forhold til dit produkt vil det således være muligt at segmentere efter 'bæredygtighed', 'natur' eller lign. Du betaler derfor ikke for visninger til en målgruppe, der ikke er relevant for dit produkt.


Dette er blot én af fordelene ved annoncering via sociale medier.


Du skal være velkommen til at kontakte mig via: 61652181, hvis det lyder spændende :)
 

www.socialsuccess.dk

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakobhøegh:
En anden form for digital markedsføring er annoncering via sociale medier såsom fx Facebook. Det unikke ved Facebook er, at du kan markedsføre dit produkt til præcist den målgruppe det er relevant for. I forhold til dit produkt vil det således være muligt at segmentere efter 'bæredygtighed', 'natur' eller lign. Du betaler derfor ikke for visninger til en målgruppe, der ikke er relevant for dit produkt.

Hej Jakob

Tak for dit forslag, jeg har faktisk forsøgt lidt på det selv. MEN, jeg har lagt mange penge der uden nogen konverteringer, mange flere penge end ved Adwords. OG, det mærkelige er at jeg ikke kan genkende det billede af klik som facebook giver. Eksempelvis skriver de jeg har fået nogen og 30 klik fra sverige i perioden, men kan se 1 svensk klik komme fra facebook  i perioden. Til gengæld en masse amerikanske besøgende fra facebook, hvor jeg IKKE har aktiveret annoncen i. Og de klik jeg har fået fra facebook har en 93,7% afvisnings, hvilket jo er helt ude i skoven. Besynderligt synes jeg, men facebook ads supporten siger bare at man ikke kan regne med Google Analytics. Derfor har jeg sådan set stoppet med facebook annoncer, kan du give en opklaring på det jeg oplever?

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 15
Fra  SocialSuccess Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder besynderligt. Det er rigtigt, at der generelt er højere konverteringsprocent på Google, da det er et medie, hvor forbrugeren aktivt selv søger efter et produkt. På Facebook er forbrugeren i højere grad en 'passiv' forbruger, hvorfor content på selve annonceringsopslaget og segmenteringsvalget er alfa og omega.

Umiddelbart vil jeg måske skyde på, at det kan have været din segmentering der har en anelse upræcist, men det er svært at sige nøjagtigt uden at have administratorrettigheder over din Facebook-side.

Ifht. Facebook og Google Analytics har jeg ikke noget godt svar. Facebook får ihvertfald et legitimitetsproblem fremadrettet, hvis deres data ikke er valide.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

selvom din budget ikke er stort bør du måske få en Google Partner til at kigge din AdWords igennem. der er mange "fælder" og en ekspert kan sætte det stramt op så du får det optimale ud af AdWords.

man kan også sætte sporring op så du kan se hvilken søgeord der giver dig en ordre i shoppen.

hvis du kombinere SEO som er det organiske område på Google kan du via nogle landingssider også optimering AdWords ( kvalitetsresultat ) så jeg vil da klart anbefale dig at komme igang med noget SEO .

Du kan lærer en masse på vores gratis seminar : http://marketing-manager.dk/seminar-seo/

mvh

Kim

www.marketing-manager.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)