Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man lave en Truspilot? - Hjælper det ved trygheden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer :) 

Jeg overvejer at lave en "Trustpilot" side til min hjemmeside http://summerwear.dk/

Dog ved jeg ikke om det er en fordel eller ulempe. Personligt tjekker jeg selv der, da jeg føler det giver lidt tryghed. 

Plus mine sides konveteringsprocent er voldsom lav.. - Nogle tips til, at flere som besøger siden, måske køber noget..

Jeg har prøvet med FRI FRAGT - Dog har jeg heller ikke så mange produkter ENDNU, det kommer. 

Men ja, håber I vil komme med en mening om trustpilot.. Dog har jeg hørt det koster, hvis man skal have deres logo på siden.. Kan man så ikke bare skrive det..

Mvh. Lukas Specht :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas.

Der er delte meninger om TrustPilot. Du kan evt. søge på den oppe i søg feltet, og se hvad folk siger. 

Der blev for et par dage siden linket til et par forskellige artikler, om TrustPilot hjalp med omsætningen, det gjorde det også.

For at være helt ærlig, efter at have kigget på din hjemmeside, er det nok ikke den største bekymring lige nu. Jeg ville råde dig til at få skrevet firmaet i CVR Registeret, og derefter få lavet en footer i bunden af siden med dit CVR, kontakt, osv.

Dejligt at se du fik en ny facebook fanside! 

Trustpilot koster ingenting så vidt jeg ved, dog er der fordele ved at betale, som f.eks. at man kan få dårlige anmeldelser til at ''forsvinde''.
Det har der også været en lang debat om.

For at få lidt mere omsætning, eller flere kunder i butikken, skal folk jo vide at den eksisterer! Evt. ud og råbe højt i byen om det, giv nogle flyers ud til folk hvor de får en rimelig fin rabat, så de bliver bekendt med det mærke du fører!

Hvis man får rettet op på alle de små ting, skal det hele nok komme. :)

Mange bække små, går en stor å.

MVH

Sebastian 

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa du! :) 

Jeg har ikke tænkt mig at få et CVR til virksomheden endnu, som det tegner lige nu.. :) 

Skal man så skrive at man intet CVR har eller hvad.. :) ? 

Mvh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Jamen det er skam helt op til dig selv, om du vil gøre det eller ej. :)

Nu ved jeg ikke hvor du får dine solbriller fra, men ku forestille mig at det ikke var her i landet. Der er også nogle regler omkring det.

Og lige til sidst, tror jeg en del kan følge mig i at, man meget sjældent køber fra hjemmesider uden CVR nummer, jeg kunne personligt aldrig finde på det. Så det giver også kunden en hvis tryghed at du har det. 

MVH

Sebastian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)