Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro eller Meebox

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu er jeg nået så langt i min webshop process, at jeg skal have fundet en hosting løsning. Jeg kigger pt. på UnoEuro og Meebox.

Jeg har været i kontakt med UnoEuro, som anbefaler deres Bronze hotel til ca. 10. DKK. i måneden. For mig lyder det som ekstrem billig hosting og jeg er ikke helt sikker på at jeg tør gøre det?

Meebox afventer jeg stadig svar fra, men jeg vil gerne høre jeres erfaring.

Webshoppen kører på en Wordpress + Woocommerce CMS og jeg har kigget lidt på opsætningen, som kræver mindst følgende, fra en host:

PHP memory på 64 mb. gerne 128 mb.

GMagick eller IMagick

Aktiveret allow_url_fopen

Derudover skal der selvfølgelig gerne være daglig backup og helst fri trafik ;)

Kom med jeres bud, så bliver jeg lidt klogere ;)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 8 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

jimscheel:

Hejsa

Nu er jeg nået så langt i min webshop process, at jeg skal have fundet en hosting løsning. Jeg kigger pt. på UnoEuro og Meebox.

Jeg har været i kontakt med UnoEuro, som anbefaler deres Bronze hotel til ca. 10. DKK. i måneden. For mig lyder det som ekstrem billig hosting og jeg er ikke helt sikker på at jeg tør gøre det?

Meebox afventer jeg stadig svar fra, men jeg vil gerne høre jeres erfaring.

Webshoppen kører på en Wordpress + Woocommerce CMS og jeg har kigget lidt på opsætningen, som kræver mindst følgende, fra en host:

PHP memory på 64 mb. gerne 128 mb.

GMagick eller IMagick

Aktiveret allow_url_fopen

Derudover skal der selvfølgelig gerne være daglig backup og helst fri trafik ;)

Kom med jeres bud, så bliver jeg lidt klogere ;)

Vi kan sagtens leve op til din krav, men det forudsætter et professionelt webhotel. Jeg ville dog uanset hvad aldrig anbefale mindre til en webshop.

Det gode ved Meebox er, at du kan vækste løbende. Skulle du vokse dig ud af dit webhotel, så kan vi hjælpe dig med at komme over på en cloud løsning, som ligeledes løbende kan skaleres efter behov.

Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Azehosting ser interessant ud, dem kigger jeg lige lidt nærmere på.

har nu snakket med Meebox og de anbefaler deres Pro hotel 1, som virker ok som start løsning.

Jeg skal bare være sikker på deres pålidelighed og at deres opsætning passer, til mit system, så jeg ikke skal rode alt for meget med det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Af de to du nævner, ville jeg vælge unoeuro, deres servere er generelt hurtigere. men skulle jeg vælge en god og billig løsning kan http://www.siteground.com/ også anbefales. gode hastigheder også for os i DK. har lige testet dem da en kunde i dag er hos one.com, netop med en woocommerce løsning, hvor den selvsagt køre dårligt. men hos siteground køre den samme løsning smooth på selv den mindste pakke, du skal dog nok op i en lidt større løsning, og for ikke mere end 12euro/m kan du få deres største løsning de kalder geek, hvor der både er fuld backup med 30 kopier og meget mere. en rigtig god og hurtig løsning for stort set ingen penge. du kan jo selv prøve at teste det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved det er meget følsom debat, men jeg har alligevel følgende input, da jeg er kunde hos både Meebox og UnoEuro.

Meebox har chat support, og har man en hjemmeside hostet hos dem, kan man automatisk, og uden ekstrapris, få fx en e-mail-adresse tilknyttet. Meebox er et dansk firma, så der er moms med når man køber noget. Som begynder ud i "hosting talk" har jeg meget nemt ved at forstå de svar jeg får fra Meebox.

UnoEuro har ikke chat support. Man skal betale ekstra for at få e-mail tilknyttet sit domæne (det har jeg de facto måttet). UnoEuro har domicil, vistnok i Luxembourg, og de priser der opgives er ex moms. Som begynder ud i "hosting talk" har jeg haft utrolig svært ved at forstå de svar jeg får fra UnoEuro, hvor jeg må spørge flere gange for at hive et svar ud af dem, som jeg kan forstå.

Meebox er lidt dyrere end UnoEuro, så vidt jeg ved, men det afhænger nok af pakken.

Jeg er ikke affilieret med Meebox andet end som kunde, men foretrækker klart dem på baggrund af.

Jeg kan sagtens forestille mig, at ekspert brugere har lige så meget, eller mere gavn af UnoEuro end Meebox, men det er ikke noget jeg ved alverden om. Nogen siger UnoEuro er særligt hurtigt.

Der er også andre gode hostingselskaber i Danmark end de to, fx Megahost, hvor jeg også har været kunde.

Jeg kan ikke anbefale Surftown, som dog muligvis har mange tilfredse kunder i Danmark, herunder på dette forum.

/anders

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Patrick - Meebox:
Vi kan sagtens leve op til din krav, men det forudsætter et professionelt webhotel.

Jeg takker for din ene stjerne. Det må jo stå skidt til over hos jer når i ikke kan tåle at man anbefaler jeres konkurrenter ?.

Dit svar er så heller ikke meget bevendt. Hvis du ikke mener jeres billige webhoteller er egnet til webshops, hvorfor er det så lige at i har one click installer med webshops på dem ?. Og er jeres pro hoteller blevet hurtiger end de billige ?. Ja ellers er man jo lige dårligt stillet uanset hvad man vælger hos jer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Michael:

Patrick - Meebox:
Vi kan sagtens leve op til din krav, men det forudsætter et professionelt webhotel.

Jeg takker for din ene stjerne. Det må jo stå skidt til over hos jer når i ikke kan tåle at man anbefaler jeres konkurrenter ?.

Det er gængs kutyme fra deres side, hvis man ikke anbefaler dem eller stiller kritiske spørgsmål til deres services.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Jeg takker for din ene stjerne. Det må jo stå skidt til over hos jer når i ikke kan tåle at man anbefaler jeres konkurrenter ?.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at én-stjerner ikke skal bruges som "hævn". Så modtager man én stjerne så skal man ikke give en retur bare fordi. én-stjerne skal kun gives til indlæg der er direkte forkerte eller på anden måde kan ødelægge debatten.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jimscheel:
Jeg kigger pt. på UnoEuro og Meebox.

Selv bruger jeg UnoEuro når jeg skal bruge noget Linux (Windows klarer jeg selv via Azure) og UnoEuro har gjort det godt og de får normalt min anbefaling når det skal gøres.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)