Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, i tvivl om virksomhedsnavn/ branding

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er ved at starte op som Mindset coach/ mentor (med en kreativ vinkel. Vil styrke børns mental tilstand og forældre-børn relationer)J  Jeg blogger i forvejen om sund og aktiv livsstil og at inddrage børn i kreativ madlavning.

Derfor er kommet frem til firmanavnet KreativMindset. Da det er mig og mine metoder jeg skal brande og sælge er firmaets hjemmeside www.mitnavn.dk hvorfra jeg også blogger. Nu er jeg blevet i tvivl, hvordan jeg får flettet KreativMindset ind?

Skal jeg kalde mit firma "KreativMindset.dkW eller "KreativMindset by mitnavn" eller kun "mitnavn.dk" eller "mitnavn.dk - KreativMindset Coach

Jeg vil også rigtig gerne høre jeres feedback på navn i forhold til facebook side. Det er nøjagtig det samme. De samme navne...hvad skal den hedde?

Jeg vil RIGTIG GERNE høre jeres feedback på dette. Og når I giver den, så vær sød at sæt dig ind i at du som forældre gerne vil lære redskaber til at følge din passion og inddrage dine børn, så de dermed får styrket forældre-barn relation og ser dig, som en inspirerende og kreativ forældre de ser op til.

Det handler om personlig lederskab og kvalitetstid.

Håber at få nogle super svar i dag da jeg sidder og er ved at registrere CVR nr :-)

Fantastisk lørdag til dig :-)

Helle / What else is posible?

På forhånd 10000000000000 TAK!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)