Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra like til konvertering på hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en ny hjemmeside med en konkurrence, hvor man uploader et sjovt Selfie og håber på at få flest stemmer i løbet af måneden.

Jeg har kørt en facebook kampagne og fik på den måde over 80 liker's på 4 dage, men der er kun 2 der har oprettet sig fra den kampagne?

Hvis man ser en reklame på facebook og klikker like og jeg derefter via facebook siden opfordrer dig til at være med i konkurrencen, hvor du kan vinde gode præmier, ville du så ikke prøve at være med?

Det er der åbenbart ikke nogen af de 80 resterende der vil?

Der er ellers allerede 2 der har vundet hovedpræmier og 2 der har vundet trøstepræmier, men ikke flere vil deltage :-(

Hvordan får jeg lavet flere af mine liker's om til konverteringer på hjemmesiden?

Det skal lige siges at det var gratis i januar og februar, men nu koster 29 kroner at være med. Det er dog gratis at stemme og man kan stemme så meget man har lyst til... Konkurrencen er for folk på 18 år eller derover (grundet reglerne om konkurrence og køb på nettet), men man kan godt stemme på venner, familie osv, selvom man er under 18 år.

Siden hedder SELF'IESH! 

Håber nogen har en god idé til hvordan facebook likes bliver til konverteringer...

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig lige forstå helt rigtigt, du vil gerne konvertere dine likes, til deltagere på din hjemmeside, i selfie konkurrencen - korrekt?

Og nu koster det 29 kroner at være med i konkurrencen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)