Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vdr Dinero, dato forvirring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for et dejligt og nemt program!

Dog ved jeg ikke om jeg laver fejlen,

Jeg opstiller lige ex.

Jeg kommer hjem fra arbejde og starter med at oprette ny faktura, jeg har været hos 2-3 kunder nye eller gamle.

udføre starter op på opgaven eller har flere kommende opgaver, men vil have det på samme faktura.

Derfor laver jeg en til fru. Hansen 10.3 og begynder med at tilføje for hverdag. Gemmes som kladde, for hver gang den/ de ændres

vi afslutter arbejdet eller kunden ønske om at blive faktureret ugentlig derfor sender jeg den af sted fredag den 14.3, med 8-14 betalingsdage.

MEN nu bliver datoen for den oprindelse  start på fakturaen ikke ændret efter den er godkendt den er stadig 10.3 , dvs. at kunden nu realt kun har 3 eller 10

Er det en fejl, for det er rart at kunne registrer timer osv.

Jeg lagde mærke til på de sidste jeg har sendt ud og har nu allerede fået en anmærkning om det fra sammen og anden kunde... men det er ikke til at rette i så skal der laves kreditnota og alt mulig andet bøvl.

Det bliver selvfølgelig også røde før de egentlig har haft tid nok til at betale.

Tag det ikke som kritik!, men en forespørgsel om det kan laves om i programmet. eller om det er vores egen fejl.

Mvh

Anders

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige tilføje at betalingsfrist dato heller ikke ændres - men det gir sig selv når fakturaren bliver rød før real dato. ens betalings betingelser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)