Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af Affiliate hjemmeside (evt. salg)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige lavet en ny hjemmeside.

www.tyrkiske.dk Jeg har hyret en til at forøge hastigheden på den, og kan selv kode og søgeoptimere lidt, så der er ryddet op i koderne. 

Der er bygget lidt linkbuilding på den, men det er ikke meget.

Som sagt så er siden lidt ny, men den har haft 500 annoncevisninger de sidste 7 dage. dog kun 1-2 klik.

Der er en tilhørende facebook side med 680 likes, og den stiger  stille og roligt. Facebook siden er lavet for længe siden.

Siden får som reget 30-70 likes per opslag der laves fra.

Der kan evt. medfølge en bog med 200 tyrkiske opskrifter så man har lidt at skrive fra.

Siden er bygget op i wordpress, og alt er oversat til Dansk.

Der var en gammel side som slet ikke var søgeoptimeret, hvor jeg kørte med EuroAds på. Her havde jeg bibob reklame, og den genererede 2 salg på 1 måned. 624 kr.

Derudover var der en konkurrence, men der tjente den kun lidt over 20, men den var ikke på længe. 

Jeg ved ikke om der lige mangler noget information, det er første gang jeg prøver at sælge en side. men der er lagt en del kærlighed i siden :D hehe.

Den sælges da jeg skal på praktik i udlandet snart, og ikke kommer til at få noget tid til den overhovedet. 

Tak på forhånd :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i øvrigt også nogle gode kapitler om forskellige ingredienser og specielle ting, så der kan også skrives en del artikler på hjemmesiden :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag er den på 38 .- indtjening, dette er dog også et af de højeste

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)